Gå til innhold

Lammeskinn...


Lillypia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri vasket det.. bare tørket av hvis poden har gulpet... og det gjør han nesten ikke heldigvis.

Skinnet som jeg hadde til første gutten min vasket jeg heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde sånn eget vaskemiddel til lammeskinnet i butikken der vi kjøpte lammeskinnet..

Men vi har ikke vasket d enda, har ikke vært behov..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt lammeskinnet til alle mine 3, og da har jeg måtte vaske det flere ganger. Har vasket det med litt milo i maskinen, uten skyllemiddel. Har brukt en børste for å børste opp håret igjen. Det var anbefalingen som stod på "posen"..Har holdt seg like fint i snart 8 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte egen "shampoo" til å vaske skinnet med når eg kjøpte det - de sa i butikken at eg burde ikkje bruke milo fordi baksida på skinnet blir ganske stivt då. Men kor ille det e veit eg jo ikkje, har ikkje testa. Eg har vaska begge skinna før bruk, men aldri etterpå. Og så låg det i mi seng nåkken nette før vesla fikk det - skulle visst vere fint med litt mammalukt på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips:) Anine sover på lammeskinnet om natten og et par ganger har hun bæsjet gjennom alt som er av nattklær...hehe. Ingen synlige flekker på skinnet men tenkte det kanskje var lurt å få det vasket snart likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...