Gå til innhold

vekforskjell på tvillingene

Lykkelig med 2 i magen!

Anbefalte innlegg

Vi var på ul igår og fikk se de søte små guttene våre igjen. Alt stod bra til. Det var noe vektforskjell på de, den ene var 1000g og den andre 1300g. Er i uke 29 nå. Fikk beskjed om å vente til neste kontroll og se om det fortsatt er stor forskjell på de, og om den ene tar mesteparten av næringa.

Noen andre som har opplevd dette?

Fortsetter under...

nja...jeg var på kontroll uka som var,da var jeg 25+5..da var den ene på ca 1000gr og den andre på ca 800gr..men han sa ikke no på det..han sa egentlig bare at de var stooore og fine..vokser bra,,..

så det bør ikke være no galt med dine da..

lykke til=)

Jeg fikk beskjed på sist kontroll (24 uker) om at det var litt forskjell på dem, så jeg ble kalt inn til ny etter to uker. Men denne gangen var det en annen lege, og hun mente at selv om det er litt forskjell, så gjorde det ingenting. Det er vel vanlig at de blir litt forskjellige, men det skumle er hvis den ene vokser mye mer enn den andre.

Annonse

det har vært 2-300 gr forskjell på mine også hele veien.ca 10% sa legen var helt normalt ,,,,har hørt om jenter med myye mer forskjell enn det som det har gått veldig bra med,les en stund tilbake her på forumet så ser du.har du enegget så er det en sjanse for at det kan fårekomme TTS men det er jo ikke så veldig stor forskjell enda på dem,men mye kan skje...

lykke til :-)

Takk for svar!

Jeg fikk vite vekta i uke 26, m ul, da var de ca 600g. Tror de måler str på hodet og lårbeinet og regner ut vekta. Greit å vite at dette er normalt. Det er vel ikke noe å bekymre seg for, d skumle er vel hvis den ene stopper opp i veksten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...