Januar 2010 <3 Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 hallo alle sammen. jeg har termin 1 mai. jeg lurer egentlig bare på hva lags utstyr man treenger da...hva man trenger å ha i vogna for at ungen ikke skal fryse...er jo tross alt mai..... Holder d med dyne ??
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Jeg skal ha skinn i bunn på bagen og bruker dyne/pledd alt etter hvor varmt det er. men i begynnelsen er blir det nok brukt dyne for det meste. Skinnet skal regulere varmen. Vurderer du pose, tror jeg ikke du trenger tenke på det før høsten.
Januar 2010 <3 Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2007 skinn sier du..mener du saueskinn?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 ja, saueskinn eller lammeskinn. Vi har saueskinn. men det må være ekte for å ha den rette virkningen da... (man får faktisk tak i uekte skinn som ser like ekte ut) De har billige lammeskinn på babyshop har jeg sett, 299kr er ikke dyrt!!!
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Jeg har termin i mai og har et mai-barn fra før også. Mai kan være litt usikker. Sist jeg fødte var det temmelig sommer varmt, i fjor hadde vi forsatt enkelte snøflekker igjen 1.mai. (bor i Vestfold) Jeg hadde et tynnt ullteppe eller helseteppe i baggen (har myk-bag, så det blir jo som en tynn pose), hadde aldri behov for dyne.
2blånisser Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Har termin 9 mai. Sist fikk jeg i juni måned. Brukte for det meste dyne. Bor i Nord Norge så er ikke alltid så varmt. De dagene det var ekstra varmt brukte jeg pledd. Pose trenger man nok ikke før til høsten/vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå