Gå til innhold

Jeg er helt sjokka jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært inne på kranglesiden, siden jeg ikke hadde noe å krangle om. Men sjekket i dag, for å se hva det var krangel om på en tråd nedenfor.

Skjønner ikke hvorfor noen kommer inn her på BIM for å lage dårlig stemning, og være anonyme???

Trodde vi var her for å støtte hverandre, og ha lov til å spørre om det vi lurer på. Uansett om det sikkert er mange "dumme" spørsmål, så er det bare å overse den linken da om man ikke vil svare i en hyggelig tone.

Og hvorfor henge ut andre???? Vi har sikkert meninger om de fleste, men kan jo holde dem for oss selv. Jeg personlig har ikke noe å si om noen her. Synes de fleste er hyggelige. Med unntak av de som gjemmer seg bak anonym knappen. Men de har jeg lært å overse :-)

Jeg synes det er flott at vi har denne nettsiden å støtte oss til, og få svar på spørsmål en har. Er jo også et artig tidsfordriv for oss i permisjon, og som ikke er i form til å gjøre stort.

Jeg ser gjerne at denne Anonym knappen blir borte.

Sånn det var min mening!!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer her, helt enig :)

Skrevet

blir visst ikke bedre heller..nå har anonym kommet med et nytt innlegg mot chanzei..

Skrevet

Tror det beste er å overse Anonym. Ikke svare på noen negative innlegg. Da må jo den personen, eller de bli lei til slutt. Vet det er vanskelig, men så lenge det blir respost så er det jo gøy for den eller de.

Føler med chanzei, og håp at hun klarer å se at dette bare er noen som er ute etter å lage bråk. For hva ellers kan det være? Hun har jo fått mange støtte innlegg, og da håper jeg hun kan konsentrere seg om de :-)

Men mitt råd er altså : ikke svar på negative innlegg fra Anonym. Uansett i hvilken tråd eller forbinnelse. Ser den tråden ang chanzei ligger høyt oppe, så mange som svarer der. La den heller være, så blir den borte til slutt. Ville tro det er bedre???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...