Gå til innhold

Drikkeforbud for mannen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, om formen er grei, så går vi sikkert ut litt om det kjennes bra, men ikke planer om at han får drikke nei :-) Må holde seg kjørbar og presentabel i tilfelle vi skulle ende opp på føden.. hehe

Det med å innta alkohol tenker jeg gjelder fra sånn ca tre uker før, når jeg er "fødeklar". Ikke det at han pleier å drikke noe særlig uansett, men kjipt hvis han ikke kan kjøre fordi han tok vin til maten en dag liksom...

Jeg er bare 37+4, og langt fra at noe er klart, men han får holde seg hjemme nå.. Jeg skal ha planlagt keisersnitt om 12 dager, så det er bare denne helgen her og neste vi har igjen, og vil ikke at han skal ut noen av dem.. Hadde bare vært så typisk om vannet eller noe sånt hadde gått og han var "drita", ikke aktuelt her i huset.. Men han får fint lov til å ta seg et glas rødvin eller 2 om han ønsker det til maten, men det får holde, hehe.. (for ikke noe problem å kjøre med rier, kjørte til kontroll hos jordmor på dagen sist) Har nemlig noen ekesmpler på fedre fulle i fødestua, og svigerforeldre som må lete etter faren på byen fordi dama er på sykehuset å føder. Kan ikke si at det er mye kost..

Lykke til jenter:)

Vi satser også på drikkeforbud fra og med uke 37, men det blir jo ikke så stor forskjell, han bøtter ikke akkurat innpå nå heller.

Saken er ganske enkelt at han må være kjørbar, for jeg har så stor mage og korte bein, pluss vondt i symfysen at jeg ikke klarer å kjøre bil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...