Gjest Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 siden det er så dårlig stemning her inne (føler jeg) ang anonyme osv så ville jeg bare poste et hyggelig innlegg.. syns dere damer her inne på BIM er noen skikkelige kosedamer.. dere er så hyggelige og fortjener en liten ros fra meg...)) dere svarer alltid på innlegg som jeg poster og hjelper meg så mye som dere kan dere er gode å ha når man er førstegangs og ikke er sikker på noe som helst.. glad jeg ramla over barnimagen.com!! pass på dere selv og kos med deres kjære i helgen ) ta vare på hverandre !! klem fra meg )
mayaya Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Denne signerer jeg på altså!!! :-) Det er stort sett helt supre damer (og noen menn :-) ) her inne, det er fantastisk å ha et slikt medium til å diskutere små og store ting, i! Hipp hurra for BIM! Hilsen anti-anonym, mayaya :-D
kaffen Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Det er så koselig å lese positive innlegg! Jeg er glad det finnes mange positive og snille folk her! Jeg er selvfølgelig helt hekta, og klarer ikke å holde meg unna. Vi får prøve å la være å legge merke til alle de rare utsagnene fra anonyme, og heller fokusere på de interessante innleggene og svarene!
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Signerer her jeg med....... Er så glad at BIM finnes Ønsker alle en kjempe fin helg og kos dere, Sender samtidig noen ekstra tanker og masse fødestøv til dere overtidsdamer;) Masse klemmer fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå