Gå til innhold

gravd. symptomene forsvinner...eller??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har hatt blødninger, og bittelitt vondt mens blødning pågår, og som tror dere har hatt SA? Jeg lurer bare litt pga jeg har hatt blødning 1- 2 dager...ser ut til å stoppe nå hvor gravd.tegnene forsvant...og nå begynner jeg å kjenne litt stikninger i livmpr og brystene er bittelitt ømme igjen hmmmmm...er det bare HcG hormonet som ennå er i kroppen som gjør det slikt?

 

Jeg er realistisk...dvs tror jeg har hatt SA (hatt det før, men det var mye vondere), men bare lurer litt på dere som tror dere har mistet, om dere mistet grav. symptomene også da?

 

Beklager knotingen ang spørsmålet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å si at jeg kun er 5 uker på vei!

Skal ta blodprøve på mandag for å konstatere SA eller ikke.......

syns bare det er så rart at i dag så kjenner jeg igjen et press i livmor, og har ikke blødd siden i går. Sist jeg hadde SA så var det som en vanlig mens med MERE smerter!

 

Hilsen innleggeren

(ønsker å være anonym i denne sammenheng)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...merkelig,vi er i helt samme situasjon!!jeg er også 5 uker på vei og har har hatt litt blødning i 2 dager,men kun litt og har ikke hatt noen smerter!!følte også på meg at symptomene forsvant,men har fremdeles stikkinger i magen og større bryster.har vært på UL,men for tili og se noe.skal på ny UL på mandag.då får jeg forhåpentlivis vite noe..men har hatt SA før,og da blødde jeg mye mer og hadde smerter.så innerst inne lever det et lite håp....si i fra hvordan det går med deg!!!!lykke til.klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødde også mye sist jeg hadde SA(og vondt)...men da var jeg også litt lenger på vei!

Jeg har roet meg betraktlig ned siden jeg begynte å blø..har slått meg til ro med at jeg igrunnen har mistet (selv om det lille ørlille håpet er der ennå). Skal bli godt å få tatt en prøve hos legen for å sjekke HcG hormonet! Legen min har også lovet meg videre time til gynokolog på sykehuset....så det skal evnt bli godt å bli sjekket gundig!

 

Du må også gi beskjed om hvordan det går med deg........

Krysser fingrene for deg *********

 

Hilsen innleggeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...