Gå til innhold

OTH-fantaster, hjelp meg! Billig trekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en OTH fra 2005 med lysegrått trekk, men det har blitt så stygt og falmet, så har veldig lyst på nytt. Å bestille via barnebutikken koster 1500 kr (og ja, jeg kjøper det hvis jeg må!), men finnes det andre steder man kan kjøpe billigere? Ikke så mange som selger det på finn, akkurat...

Takknemlig for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På fru lyng koster det 188(tror jeg) så om du får til 1500 så er det iallefall billigere. Vet du kan bestille fra babyjungle.nl også,men tror det ligger omtrent på den priser der og. Hvilken farge skal du ha?

Skrevet

Det kan godt hende det har gått opp litt i pris siden jeg spurte (på Bebito i Tr. heim).

Vet ikke helt farge, men kunne tenke meg det lilla (eller svart eller marine, sistnevnte særlig dersom jeg får gutt denne gangen).

Skrevet

Hei!

Babyjungle tar 150 euro for trekkene sine, pluss frakt. (Og norsk moms). De begynner ikke å selge løse trekk med 07 fargene før tidligst i juni (I know- har mailet med dem :-P), og her i Norge er ventetiden på trekk syyykt lang.. Jeg bestilte mitt ekstra trekk når jeg hentet vognen, og fikk beskjed om at det tar minst 6 mnd pga leveringsproblemer hos OTH. Skal du ha 06 trekk så er det muligens litt lettere fra babyjungle. Men du kjenner ingen som skal til USA da? For da kan man bestille fra sycamorekids og da blir det endel billigere. (men de sender ikke til norge)...

Skrevet

Hmm står slutten av mars på hjemmsiden, men kanskje du har bestilt for lenge siden så den er holdt av. For jeg bestilte sort fra bebiezaak som skulle komme i slutten av februar, men det var feil at sort kom,den kom ikke før til nederland før mai sa han John, og han hadde sjekket alle andre butikker i nederlnd oså om de fikk inn eller hadde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...