fivel:) Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Har hatt innsetting idag,og var så heldig at jeg fikk 6 stk på frys også Så nå er jeg bare happy happy, skal ruge som bare det nå... Ønsker alle sammen lykke til:)
♥ivf m/prins♥ Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Hei fivel:) JIPPI!!!! Det var jo helt kanonflott!!!!! Også 6 egg på frys da!!! Det er jo helt stålende! Det kan jo ikke bli bedre! Kan tippe både du og Hauskens milte som sola idag da;o))))) Han kan jo være rimelig stolt om dagen! Og Anna på labben er jo utrolig dyktig også. Nei, dette bare MÅ gå bra!!!!! Du fikk 1 egg tilbake? Har dere kjøpt en pakke på 1 eller 3 forsøk? Hausken var enig i å sette 1 egg tilbake, var han ikke? Du hadde jo fått 2 egg tilbake om du absolutt hadde villet, menjeg tror det var lurt å bare 1 tilbake. Og når du NÅ blir gravid, så skal du tilbake i uke 12 for å rett og slett "knyte igjen" livmoren sant? Er det Hausken som gjør det? Du var ikke i jobb, var det så? Kan jeg spørre om hvorfor ikke? Jeg skjønner godt om det har med dine tidligere hendelser å gjøre altså... Uansett, godt å tenke på at du kan få være hjemme og kose deg, gjøre akkurat hva du vil når du vil og bare slappe av. Ta godt vare på deg selv og egget ditt. Gå en tur hverdag og spis fersk ananas og hold deg god og varm;o))) Og ikke vær i kontakt med syke flok i disse influensa tider! Sender masse babystøv over Boknafjorden og opp til deg**************** ********************************************************************************* Mange klemmer fra meg og min lille skatt som heier på dere;o)))
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Hei fivel:-) Vil bare ønske deg lykke til som ruger. Jeg følger spent med deg. Har sett at du har vært gjennom ganske mye.... Krysser fingrene for at rugetiden går fort, og at du blir gravid. Bra med så mange egg på fryseren:-) Det er så mange her inne at jeg klarer ikke følge med alle, derfor får jeg fokusere på noen.... Vi har hatt våres forsøk på sykehuset i Haugesund, og skal nå på klinikk Hausken. Jeg har blitt gravid tre ganger men mistet alle 3, 2 MA uke 11 og en SA uke 5. Vi har en gutt på fem år, og han fødte jeg 4 uker for tidlig, og da hadde jeg allerede vært sykemeldt i 11 uker, og sittet helt i ro pga at livmorhalsen krympet. Jeg maste meg til kontroll av dette pga at min mor mistet det første barnet sitt pga for tidlig fødsel. Legene mente at det ikke var arvelig, men det innrømmet de etter hvert at det nok var..... Hun sydde igjen ved de tre andre fødslene. Dette vil de sjelden gjøre nå, men Hausken mente at jeg kanskje burde gjøre det. Siden sist har de funnet ut at jeg har PCOS, og går derfor må metformin. Ser i et av innleggene at du også kanskje skal sy igjen? Spennende å høre hvordan det går. Vi har vært på forsamtale. De er bare så utrolig koselige begge to. Kjente meg igjen fra sykehuset da jeg ringte. Ble ganske imponert, jeg
fivel:) Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2007 Hei ivf m/baby Nå er eg i lykkerus her heime!!! Endelig ruger igjen,og dette skal eg nyte fram til testen... Blir som sagt veldi spennende når test dagen kommer,håper på positiv test da..... Men samtidig så er det godt å vite at me har 6 egg på frys:) jippi jippi jippi!!!! =) Me kjøpte kun 1 forsøk nå, i og med at eg har blitt gravid di to siste gangene Skal bli sydd i sammen nåe eg er 12-14 uker på vei denne gangen,litt forskjell det enn når eg var 2 uker på vei og hadde 4 cm åpning... Er ikkje i jobb pga at eg har problem med ledda mine,så eg blei uføretrygda... men det går fint,har ting å ta meg til,så eg kjedeer meg ikkje... Tar i mot all babystøvet du sender over boknafjorden til meg,sluker det rått =) masse klemmer til deg og den lille i magen din
fivel:) Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2007 Heisann sol-72 .... Takk for at du ønsker meg lykke til:) Tar imot alt sånt... det stemmer det at eg skal bli sydd i sammen mellom uke 12-14, det er godt å vite det denne gangen..... Har overhode ikkje noke ønske om at det samme skal skje igjen,det er det verste eg noken gang har opplevd. Har trua på at det skal gå godt denne gangen, har trua på elise og Hausken... Og blei kjempe lykkelig idag da eg fikk 6 egg på frys idag,det er noke eg ikkje fikk på sykehuset... Ser at du skal gå på metformin denne gangen,det er bra. Har tru på at den hjelper masse... På det første forsøket vårt gikk eg ikkje på metformin,blei ikkje gravid på det.. Di to andre forsøka mine har eg gått på metformin samtidigt,og eg blei gravid på begge to... Da eg ringte til di og skulle hørre om me kunne komme til samtale med di,kjente elise meg igjen ho og.. Heilt ufattelig med tanke på kor mangen pasienter di er innom=) Kan ikkje få rost di nok eg,er så vanvittig glad for at me valgte å gå privat nå... Ka tid rekner du med at dåke skal begynner på igjen da?? Håper det lykkest for oss begge nå klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Hei Fivel! Grattis som ruger,og med alle de flotte egga på frys ! Ønsker deg lykke til og krysser det meste for at dette skal gå din vei nå! Hilsen
♥ivf m/prins♥ Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 Hei igjen vennen:) Ja, og måtte lykkerusen bli hos deg de neste 8,5mnd:-))) Og det tror jeg den kommer til å bli. Krysser alt jeg har for at det skal skje. Unner dere dette så utrolig mye og håper du får din lille novemberskatt:) Hvilke dag skal du teste? Fredag om 2 uker? Vi "gamblet" litt også og tok kun 1 forsøk og Hauksen og det viste seg å bli riktig og det gjorde det for dere også. Ja, du kan slappe av på en helt annen måte nå når du har 6 egg på frys. Jeg har en venninne som fikk diagnosen leddgikt for 1 år siden og hun blir 31 i år. Var veldig dårlig til å begynne med og lå lenge inne på rev.sykehuset i Hgsd. men nå er hun mye bedre takket være medisin etc. Hun jobber litt og har det også veldig fint. Godt å høre at du har det bra og at du koser deg og har noe å henge fingrene i:-) Jeg går jo 50% sykemeldt nå og kommer til å gjøre det hele svangerskapet sier legen min og dagene går fort og det er alltid noe å gjøre/finne på. Bare du blir gravid nå og blir sydd i sammen, så kommer dette til å gå strålende! Siden du slukte alt babystøvet rått, så sender jeg en god dose til******* *********************************************************************** ;o))) Ta vare på deg selv og kos deg så godt som du kan. Krysser alt jeg har for deg nå fremover xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Gode klemmer fra meg og min lille haugesunder i magen min ;o)))
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #9 Skrevet 18. februar 2007 Hallo! Jeg skal gå et par mnd på p-piller for å få ut alle gamle egg. Hadde "hopet" seg opp litt. Vi satser på at det blir uttak i mai ein gang:-) Jeg har også alltid hatt masse egg (har blitt overstimulert), så jeg har ved alle mine forsøk fått egg på frysen. Ganske deilig. Gutten vi har er fra dypfryste egg, he, he. Men han er fin han:-) Ønsker deg nok en gang lykke til. Nå reiser vi på vinterferie på fjellet, men kommer innom og ser hvordan det går når jeg kommer hjem. Klem fra
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #10 Skrevet 18. februar 2007 Gratulerer som ruger igjen! XXXXXXXX for at dette går bra!!!
fivel:) Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. februar 2007 Hei ivf m/baby Nå ruger eg for harde livet,tar livet med ro og prøver å ikkje tenke så masse på det.... Kjenner ein del nede i magen min,litt smerter. Kan ikkje huske at det har vert sån før,men så har eg ein hkommelse som gullfisk også da=) Pleier å ver mannen min som minner meg på at de samme symtoma hadde eg de andre gangene og.. hehe,sånt er han flink å huske... Det er bra du er blitt delvis sykemeldt nå,tror du har godt av det.. Ein har alltids noke å holde fingrene i ,så dagene fyker avgårde... Har slukt den siste dosen med babystøv som du sendte ove fjorden, så eg trenger påfyll om noken dager =) Satser på at det blir en liten haugesunder i magen min også, det vil vise seg neste fredag=) Tida går fort denne gangen,vips så er det testdag,tihi:) klem fra meg som håper og krysser alt eg har.....
fivel:) Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. februar 2007 Tusen takk ¯`°•.¸♥Vilsågjerne¯`°•.¸♥¸.• satser på at det går vår vei nå,var mangen nedturer i fjor, men nå er det nytt år og nye muligheter=)
fivel:) Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 19. februar 2007 Tusen takk Bula..... Er du begynt på igjen du og nå? Håper det blir vårt år nå.....
Sunniva78 har to små Skrevet 19. februar 2007 #14 Skrevet 19. februar 2007 Gratulerer så masse som ruger fivel!!! Håper ventetiden går unna i en fei.... Det er jo lov å håpe;-) hehe...
fivel:) Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 19. februar 2007 Hei Sunniva78.. Tusen takk, håper også at rugetiden raser avgårde.. Du skal teste imorra du? synst eg leste det ein plass.... Du må ha masse lykke til,og håper på positiv test for deg=)
♥ivf m/prins♥ Skrevet 19. februar 2007 #16 Skrevet 19. februar 2007 Hei fivel:) Så godt å høre at det står bra til med deg og at du er ved godt mot. Positive tanker har mye å si:) Klart du skal få mere babystøv! Sender en dose over fjorden om noen dager igjen slik at du og den lille haugesund spiren din får påfyll:-))) Tenker på deg vet du. Ta godt vare på deg selv og prøv å kos deg så godt du bare kan. Ha det bra så lenge, så prates vi snart igjen. Gode klemmer til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå