Gå til innhold

Oh my god!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke tro det, men jeg er GRAVID! Etter 10 lange pp ble det endelig vår tur, og lillegutt på 3 år skal bli storebror i oktober!!

Jeg er i lykkerus og dere er de første jeg sier det til. Samboer og lillegutt er i bassenget, men snart på vei hjem. Tok en test på kjøpesenteret (!) i sta og det er ikke tvil - to nydelige streker dukket opp!

Har kjøpt en bitteliten body som jeg har pakket inn sammen med testen - skal gi til mannen når han kommer hjem.

Kan egentlig ikke tro at det er sant for denne mnd har vi vært syke og prøvingen har det vært så som så med.

Symptomer... Vel jeg har sviing og stikking i pupper og livmor. Har ellers vært utrolig trøtt den siste uka og i dag kjente jeg at kvalmen kom snikende sammen med "oksehungeren"... Ahhh, jeg er så lykkelig nå!

Lykke til dere andre og jeg sender av gårde masse babystøv!!!

PS: Bytter nicket mitt til det gamle som er "mirredutt"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg være den første til å rope: GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

....og takk for babystøvet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye og tusen takk for babystøvet!=)

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :o)

Enda en i ikm uke 7 :o)))))))))))))))))))))))))))))))

Velkommen til oktoberklubben!

Gratulerer så masse og håper det blir en kjempekos kveld for deg og mannen ikveld, så kan dere drømme om det nye livet dere har skapt :o)

Skrevet

Gratulerer kjempemasse!!!!!!!!!!! Så artig ovrerraskelse til mannen da!!! kos dere og nyt tiden fremover!!

Skrevet

Gratulerer gratulerer!!! Tar i mot babystøv med et helt og ønskende hjertet!!!! :)

Nyyyt tiden som ligger foran!!!!

Skrevet

gratulerer så mye!:D heldige du!:D

Skrevet

Gratulerer så masse...og velkommen over til oktoberklubben... ;)

Skrevet

Gratulerer så masse:)!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ååååh, gratulerer så masse!!

Suger til meg det jeg kan av babystøv!! :)

Skrevet

Gratulerer!!! Deilige nyheter i helga dette! :) Lykke til fremover, og velkommen etter inn på 1. trim! :)

Skrevet

Gratulerer...sikkert en herlig følelese :o)

Skrevet

Gratulerer saa mye, stor stas. Nyt tiden og lykke til framover.

Skrevet

Tusen takk for alle lykkeønskningene!

Som jeg skrev over her, hadde jeg pakket inn testen sammen med en bitteliten body. Hadde kjøpt en liten gave til den kommende storebror, og mens han satt opptatt med den sa jeg til mannen at jeg hadde en pakke til han også. Han eeeelsker påkker så han ble jo som en unge på julaften. Pakket opp og stirret med forskrekkede øyne først på bodyen så på testen... Klarte å stotre fram: "nei, er det sant???" før kan kastet seg om halsen på meg. Sukk... For et nydelig øyeblikk!

Med andre ord har vi hatt en fantastisk helg!

Nå gjenstår det å fortelle hemmeligheten til slekt og venner, men i motsetning til sist gang skal vi holde den for oss selv en liten stund...hvis vi klarer da...

Kan jo nevne at vi begge var influensasyke denne mnd så faktisk rundt el-tider tok vi begge slimløsende hostesaft. Kanskje det hjalp, hvem vet?

Uansett vil jeg ønske dere andre lykke til på veien!

Ha en fin dag og en strålende uke!

Skrevet

Gratulerer så mye =)

Får tårer i øynene når jeg leser sånnt! Må være hærlig å ha en mann som ønsker seg baby like mye som du gjør =)

Lykke til med svangerskapet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...