Gå til innhold

en liten tråd for oss som er i Uke 6 og kansje?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg er også i uke 6. Er 6+3/4 :-)

Er 25 år og gift med en mann på 29, sammen har vi ei prinsesse på 14. mnd

Har blødd nå i snart 2 dager, ikke så mye som en mens men alikevel. Men nå ser det ut til at det gir seg. Skal ta blodprøve mandag og torsdag for å sjekke hcg nivået..

Annonse

Jeg tror jeg er i uke 6.... :-) Dvs jeg har ikke vært hos legen enda, men det er nok veldig sannsynlig ut fra egne beregninger!

Jeg er gift og har en datter på snart 3.

Og dette var veldig planlagt - "planen" var egentlig i fjor...

Annonse

Hehe klart du får være med.. jeg er bare 5 uker og 5 dager på vei.. altså gravid i uke 6..

Det med pp betyr prøveperiode.. hvor lenge man har prøvd..

såg du hadde skrevet til meg på den andre også.. svarer deg der på det jeg:o)

Klem fra

Hei jenter. Jeg er 5+2 i dag. Er jeg i uke 6 da?

Er 24 år, forlovet, bryllup til sommeren , termin 25 oktober!!

Er spendt, glad/ redd.. men mest lykkelig. Ikke mye symptomer utenom litt trøtt, murringer.

Lykke til alle =D

jepp det er du:) jeg er 5+5 i dag

jøss du har mye å glede deg til du fremover:) gratulerer så mye.

Jeg har heller ingen symptomer egentlig.. men har vel gjerne ikke kjent som mye etter heller.. har lagt med influensa i en uke no så den styrer vel over alt.. hehe

Lykke til

klem fra

hmm jeg gjør iallefall det.. ikke sikkert at det er riktig men vi er jo fredig med 5 fullgåtte uker og er inne i uke 6 så jeg går jo ut i fra at det som står på uke 6 gjelder for oss ?? eller kansje jeg tar feil?

hehe ikke godt å si

Jeg er nok også i uke 6.. har termin ca 22 oktober.. men har hatt en liten blødning. så jeg håper alt går bra.. Har en på snart 3 en gutt.. Så denne gangen var det veldig planlagt..har ønsket oss nr to lenge..

Så jeg bare krysser fingrene for at alt skal gå bra..:-) Lykke til allesammen...

Heia!

I følge mine beregninga er jeg i uka 6 fra og med i dag,,,, altså 6 fullgåtte uka?? i den sjuende uka?? eler i den sjette?

Æ visst itj at æ mått vær et matematisk geni for å bli gravid æ.... :-)

Uansett, har foreløpig termin 21/10, og første legetime i morgen.... Egentlig kun for å sjekke at graviditeten e et faktum... 2 testa har vært positiv, og symptoman e der, men e de ikke litt sånn at de e litt for godt te å vær sant?

I løpet av våren bli de forlovelse og samboerskap me den supre kjæresten min, og æ glede mæ te å fortell 5-åringen min at han ska bli storebror!!

Lykke te alle sammen!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...