Gå til innhold

skryte-av-hverandre-tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dette var så koselig sist det ble gjort, så hva med en ny?

Da begynner jeg... og jeg vil skryte av....

Tosofo! (klarer aldri skrive resten av nicket, da jeg ikke husker hvordan)

Du er kjempeflink til å spre gode tanker, og får meg bestandig i godt humør!

Stafettpinnen er herved levert videre til dere andre! Hvem vil DU skryte av i dag??

Skrevet

Jeg vil skryte av Vintersolkrembolla

Flott å atarte en sånn tråd. Vi trenger alle skryt innimellom!

Værsågod neste..

Skrevet

Da vil jeg skryte litt av Alva (med noe mer etter), syns hun har mange gode meninger! Og siden hun venter nr. 3, og er erfaren i gamet har hun alltid et godt svar på lager!

:o)

Skrevet

Jeg vil skryte av Lone, jeg!

Som tar seg tid til å bimme, holde oss oppdatert, og spre glede selv når ting butter imot! (bimmer fra sykesengen, faktisk!)

Håper det ordner seg med dette fostervannet ditt, og at gullet kan kose seg i magen leeenge!

Sender en god og varm klem!

Skrevet

Jeg vil skryte av Lone 35.... fordi du er så tapper og sterk mens det skjer så mye i svangerskapet ditt...

Skrevet

Kjenner ingen noe godt her jeg da enda,men vil skryte av alle her jeg,for man får gode råd av dere:) ha ei god helg!!!

Skrevet

Jeg vil skryte av maria med tvillinger! Fordi ho forgjeves prøver å få meg med på BIM-møter;) Og fordi ho alltid har gode råd;)

Skrevet

tihi..takk maria=)=)

jeg vil åsså skryte av maria lykkelig jeg..hun er alltid blid og morsom..=)

så vil jeg skryte av simsala,hun er åsså alltid blid og hyggelig..

super jenter begge to=)

Skrevet

Jeg vil skryte av alle her inne som er flinke til å svare på bekymredes spørsmål!

Og av de som backer opp andre som strever litt!

Og for de som har tålmodighet til å svare de som sutrer, syter, klager og alt som hører med:D hehe..

Og alle tid som tar seg tid til folk man egentlig ikke kjenner i det hele tatt!! :D

Hører ofte om at damene er verst når det gjelder utpsyking osv, men de fleste her inne er et strålende bevis på at ikke alle damer er slik.. (er desverre noen unntak, men de fortjener egentlig ikke å bli lagt merke til i det hele tatt!!)

Skrevet

jeg vil åsså skryte av [email protected] er alltid blid og svarer alltid bra..(ser det ofte rundt omkring..=) )

men vil jo skryte av alle å da..=)

Skrevet

Vil skryte av alle dere damer som er snille og støttende ovenfor andre. Og behandler andre med respekt. DET er fine egenskaper det!

Skrevet

Vil skryte av alle dere koselige jentene her inne på 2.tri.

Det er sjelden det kommer ufine innlegg eller kommentarer, og det er lav terskel for å komme med mer eller mindre "dumme" spørsmål.

Tusen takk for dere!

((klem))

Skrevet

da singnerer jeg innlegget til solskinnsjenta:)

koslig her på 2.tri:)

'''klemmer'''

Skrevet

Jeg vil skryte av LONE35 jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du har så pågangsmot og er så utrolig flink til å backe opp andre!!! Du fortjener en stor klem og MANGE store varme ord!! Eller en stoooooooooooooooor blomst ;) Skulle jeg vært noen dager lenger i Ålesund så skulle jeg tatt turen til Trondheim og besøkt deg!

Skrevet

Jeg tror jeg vil skryte av hun som fikk beskjed om at babyen hennes manglet lillehjernen. Synes det var utrolig sterkt gjort å fortell eom det og fortsatt holde motet oppe. :) :)

er ikke helt sikker på hvordan det hele endte men håper det gikk bra! :) :)

så Gøril (eller noe sånt, utrolig dårlig med navn) har min stemme. :) :) :)

Skrevet

Jeg vil skryte av tvilling-maria fordi hun nesten alltid klarer å få meg på godt humør, og fordi hun holder ut å høre på sytingen min... hehe:)

Og så vil jeg skryte av alle dere som er så flinke til å gi raske og fine tilbakemeldinger når det er noe jeg lurer på!

Egentlig fortjener veldig mange her inne skryt, for jeg hadde ikke forstått noenting av hva som foregår med denne gravide kroppen min hvis det ikke hadde vært for dere!!!

Skrevet

Eg vil skryte av VinterSol sine intiativrike forsøk på å få meg til å flytte til Vestfold innan eit par år (er der nesten *hehe*) og mange artige samtalar på msn (har avinstallert msn, fattar ikkje kva som er feil, ikkje virus på maskina men det funkar berre ikkje)

Alva som deler så raust av kunnskapen sin! Takk takk takk!

Trine - alltid kjekt å ha nokon "kjente" å snakke med her inne, og du ligg jo berre nokre dagar før meg. Artige jenta! Og så tøff!

Doffine (ho er jo ikkje her på 2tri ENDÅ): søtare bimmar skal ein leite lenge etter, søte snille Doffine som deler alt ho kan med alle!

Alle dykk kjekke jenter her inne som gjer graviditeten rikare, meir spanande og morosamare enn den ville vore utan internettforum *hihi*

Skrevet

En god klem til alle dere som backer opp og gjør tunge dager lysere for andre. Det varmer virkelig når man leser oppmuntrende ord i en vanskelig situasjon. Eller svarer på spørsmål og deler erfaring med andre.

Jeg vil ikke nevne navn her. For ingen nevnt - ingen glemt!

Lørdagsklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...