Gå til innhold

Min "traumatiske fødselsopplevelse"

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt jag drömde något som, jag aldrig drömt förut....

Heligheten, jeg drømte så mye rart i natt, blant annet min egen fødsel (fødsel nummer to faktisk).

Var ganske så dramatisk..

Husker at jeg sod på alle fire, det var visst den fødsestillingen jeg brukte sist også. Jeg tror ikke jeg fødte så mye for tidlig, men babyen var i det minste laget.... Husker at sambo er der, at jeg ikke har full oversikt og plutselig sier han "hadet". Jeg sier også hadet... så husker jeg ikke mer.... Husker så vidt at babyen kom ut, og så er det totalt blackout. Rett etterpå er jeg å vei til matsalen, er oppe og går med babyen (en liten gutt). Snakker med en av sykepleierne og sier at jeg synes det var så merkelig at babyen ikke gråt da den kom ut, og heller ikke fikk et stikk under foten (jeg innbiller meg at de får en sprøyte i foten etter fødsel, stemmer det??? Jeg aner ikke)

Hun sa: jo, den gråt den, men du mistet så mye blod!

Hæ svarer jeg da? Så skjønner spl at jeg ikke har fått det med meg. Jeg går inn på rommet der sambo sitter og legger babyen inni skapet, oppå mange dyner, mykt og godt tenkte jeg hehe.... (Er det mulig??))

Så kommer sykepleieren. Jeg gir henne babyen min slik at hun kan få holde ham. Hun begynner å fortelle: jeg mistet nesten 2 liter blod og besvimte, måtte overføres til vanlig post med en gang, det var ganske kritisk. Tror de hentet meg i ambulanse fra den ene avdelingen til den andre.

Fødselen var visst for tre dager siden, og sambo hadde tatt godt vare på gutten. Jeg ble såå lei meg for nå trode jeg at jeg ikke kom til å greie å amme pga det var "lang" tid etter fødsel...

Jeg våknet også med vondt i hodet, veldig rart!

Huff, en forferdelig drøm, ganske så dramatisk og ekkel. Håper ingen opplever en sånn fødsel, for det var svært ubehagelig.

Måtte fortelle sambo om drømmen da jeg våknet: han roet meg ned og sa at det var jo bare en drøm....

Ha en god dag jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff for en drøm! Det hørtes ikke noe koselig ut:( Får ikke håpe noen opplever det nei. Jeg drømmer også mye rart om fødsler for tiden.

Merkelig hva man drømmer noen ganger altså. Må le litt av at du la babyen i skapet, hehe. Merkelig at du hadde vondt i hodet etterpå.

Koselig at sambo roet deg ned da=)

Skrevet

Hahahaha....

Ja man drømmer så mye rart...hihi...Når det gjelder stikket i foten...Er littt usikker på den men ja de får k vitamin rett etter fødselen...hehehe...

Jeg har sovet dårlig siden jeg fortalte sambo om drømmen min og så og si gravde meg ned i jorda igjen....Er forsatt driiiiit sur på han...

Ja, den var forferdelig... men det hender...At man mister masse blod og ikke kommer til "live" igjen etter 3 dager....

Nei skal ikke skremme deg mer, men du kommer til å få en fantastisk fødsel når den tiden kommer... ikke noe å uroe seg for...hehehe

Klem snuppa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...