Gå til innhold

Nytt magebildet!!enorm.....

**chrissy-the sweetest thing**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er helt grusomt nå,,,,klarer jo ikke å gå,nesten.helt seriøst!å jeg er relativt sprek normalt .er ikke det at jeg tipper,det gjør vondt fra vingene og helt ned til rompa pga belastningen.kommer jo ikke til noen steder heller.håper bare ikke at jeg rekker å bli noe større(det holder nå,lissom)hehe

mine igger ved siden av hverandre,snudde seg helt til uke 32 da la nr en med hodet ned i bekkenet(festet seg )og toern ligger lngs ribbeina mine med hodet opp og setet helt på siden,der har de vært siden .

hvis jeg skal stole på morsinstinget (som også sa to gutter)så kommer de til uka,,,,,det er jo en liten åpning der å kynnerne blir kraftigere og kraftigere!

er du ikke enig-er ikke så vanlig med 1-egget,flest med to egget???

jo, jeg er enig i det, kjenner mange tvillingpar også, og ingen av dem er eneggede heller..

det er jo bra at den ene har festa seg, har du noen barn fra før?

jeg har ei jente, og legene har sagt at det ikke er sikkert at de fester seg i det hele tatt før fødselen er igang siden jeg har født før.. håper det går fortere denne gangen, det gjør jo ofte det andre gangen, og det er jo flere som presser på:) sist holdt vi på18 timer... ikke noe særlig!

jeg er heldigvis ikke plaget med kynnere enda, kanskje bare en gang om dagen eller noe sånn, så da klager jeg ikke på det!:)

hmmm,har hørt av noen at enegget tvillinger altid bare er en tilfeldighet-ikkeno arv eller aldr som spiller inn,.kanskje derfor??!!!

dette er mine første barn,du kommer vel kanskje til å slite litt etterhvert som har et enkeltsvangerskap å sammenlikne med.....

hos førstegangsfødene så kan hodet feste seg veldig tidlig,lenge før fødselen.er nok som du sier at andregangs da trenger det ikke å feste seg rett før så de snur seg kanskje også helt frem til uke 34 hos deg,de er visst da de bestemmer ks hos tvillinggravide hvis stillingen tilsier det for etter det har de ikke lenger plass til å snu seg.

en tvillingfødsel går som regel lettere og fortere enn et enkelt,fordi det er så mye større press på livmormunnen og vi får tidligere kynnere som forkorter livmorhalsen å derfor slipper vi så lang åpningsfase!

å du som er andregangsfødene får vel enda kortere fødsel:-)

forresten så kom kynnerne mine for fullt først en stund etter uke 30,husker jeg.....

Annonse

Hehe ikke sant?? er ganske like vi ser jeg...Prøve og legge ut ett nytt bilde av magen etterpå jeg også ;) Må bare få roet meg ned litt..Ligget på sykehus i fire døgn pga mistanke om svangerskapsforgiftning har jo hovet masse i hele kroppen pluss at blod trykket mitt svaier hele tiden.. Men siden det holder seg så stabilt så fikk jeg lov til og reise hjem idag!! De vil ikke sette igang noe før prøvene var værre og ikke nurka trives her lengre...Men så langt så har de det kjempe bra :) Hva er vekta de nå da om jeg for spørre?? Gått opp nok jeg hvertfall :( Men men det meste er vel vann trur jeg..... Ja ja håper alt går bra da, får ta dag for dag vi nå ser jo at det er flere som har fødd nå på de dagene jeg har vært borte.'

Hilsen oss ;)

Blander meg inn med magebildet mitt jeg også :) Begynner å bli tungt nå ja... Bildet er fra forrige uke, og bare på den uka som har gått har jeg gått opp 1 kg, så nå skal vel kiloene bare renne på da... Får fortsatt mange bemerkninger på at jeg ikke er så stor (av kjente i butikken osv), men jeg kan da ikke for at jeg bærer dem på denne måten, hehe... Ved siste ultralyd var det akkurat den størrelsen de skal være, og som jordmor sier så har jeg lang rygg, noe som gjør at jeg bærer dem på denne måten. Selv synes jeg at jeg er ENORM, kan ikke forestille meg hvordan jeg skal bli om jeg skal gå til uke 38-40, hehe...

Hei du Har 2 i magen!

Hehe jah du kan så si...Syns egentlig vi tre har veldig like mager jeg dah?! Ta dere en titt og se... Når har du termin da?! Og hva venter du? Her ventes de to gutter... ;) Ååå hvor jeg gleder meg til og få hilse på de snart nå.... Fant ut at jeg er jo høygravid i morgen jo...Hihi...

Lykke til videre da ;)

Ja, vi er visst ganske enorme alle sammen, men det skulle bare mangle også, hehe... Jeg har termin 18. april, det er ei jente og en gutt :) Gleder meg masse, masse til dem kommer jeg også, både fordi det er tungt å gå slik, men også fordi jeg er så utrolig spent, hehe... Er det noen andre "regler" som gjelder for høygravid og fødeklar når man venter tvillinger, eller er det de samme dagene som regnes (som når man går med bare ett barn)??

Masse lykke til ja, en spennende vår det her :)))

Ja ikke satnt ;) Oi så spennende...Har termin 01.april jeg så ikke stor forskjell mellom oss..Er ei til som også har termin i April...Så første man..Hehe...Men alle trur mine kommer snart da, magen har synki bra den siste uka nå om det er noe tegn, pluss at jeg har litt murringer. Men men tar en dag av gangen jeg nå.. En vet jo aldri når dette skje nå... Spennende dette :) Nei det vet jeg ikke, men følger slikt de gjør med enlinger her inne jeg?! Så i morgen er jeg høygravid.... Hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...