Gå til innhold

Kan noen hjelpe? SV forgifning?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest litt på symptomene å har de siste dagene, hatt vondt i hodet-uvanlig, fingrene mine hovnet opp over natta, klarer nesten ikke bøye de! å har hatt en del smerter øverst i magen på natta samt kvalme! Nå skal det sies at jeg ikke er helt i form, begynner å få influensa igjenn kan være det?! noen som har erfaring med sv forgiftning? er 31 uker.. Skal på UL på onsdag og jordmor den 27 feb, skal jeg vente til da eller levere urin prøve til legen på mandag?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du er usikker, ta kontakt før....

Om det skulle være sv.forgiftning er det bedre å oppdage det på et tidlig stadium.. Går sikkert helt fint

Lykke til

Skrevet

Jeg ville dratt til legen med urinprøve på mandag, samt fått målt

blodtrykket. Bedre å gjøre det en gang for mye enn en gang for lite.

Blir du verre utover dagen, ring føden og forhør deg for sikkerets skyld.

Skrevet

Jeg hadde de samme symptomene som det du har. jeg ringte føden og de ville ha meg inn med en gang for å sjekke. de var veldig greie. du kan jobare ringe de å høre hva de sier???

Skrevet

Hadde selv sv. forg. ved forrige svangerskap. Det gikk veldig fort. Om dette er de eneste symptomene du har er det sikkert ikke noe farlig. De viktigste symptomene er blodtrykksstigning og proteiner i urinen. Disse symptomene kommer veldig fort. Mine kom på kun 3 dager, og da var det så alvorlig at gutten ble tatt med keisersnitt umiddelbart. Smertene sitter øverst i magen, og de er skumle om de sitter på høyre side mener legene. Synes du skal ringe sykehuset eller legevakt og høre om de ikke kan ta deg inn til en sjekk. Slik at du i allefall kan sove bedre om natta om det skulle vise seg å ikke være noe farlig. Det hadde jeg gjort. Det er jo ikke så vanskelig å få testet en liten urinprøve og få tatt et blodtrykk samtidig. Hadde vært fint å få hørt hvordan det gikk med deg:) Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...