Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Høna mi har jo forandret seg HELT jo!! Blitt den bollemusa!!! Er det normalt da?!?! er 37 uker
Pinklady og Amalie Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 hihi! må le litt. vet ikke om det er noralt, men alt forandrer seg her!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 jo da, jeg har også fått bollemus...var faktisk samboeren min som oppdaget og påpekte d første gang...hehe,litt småkomisk synes jeg!:)spent på om den blir mindre etter fødselen..tenkte kanskje at det kan være noe med at hodet til babyen står og stanger i bekkenet nå... men, hele bekkenet forandrer seg jo og glir litt fra hverandre når man går gravid, så det er vel helt naturlig:)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 hva er egentlig bollemus??har alltid lurt på det.
ormeynglet Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 He he, du er ikke alene. Her har det gått fra høne til en skikkelig kalkun. Jm har store problemer med å ta sf-mål av meg fordi de ikke klarer å finne kanten på skambenet. Var 3 stk innom før de fikk det riktig sist, så her er det ei som har est ut ja. Hadde det sånn sist også, og trøsten er jo at det går over etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå