Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Jeg har fått litt rødt utslett i ansiktet:( På haka og opp på siden av nesen, klør litt og ser rett og slett blæh ut... Har vært plaget med utslett før, i puberteten, men aldri i ansiktet:( Det forsvant da når jeg smurte hydrokortison på, men har ennå "merker" etter der jeg brukte det.. Har derfor ikke lyst å bruke det i ansiktet! Noen andre som har opplevd det samme under graviditet? Skal til legen på tirsdag, men har tilgode å høre andre forslag enn hydrokortison fra leger:(
så gla' Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Hei! Jeg har også hatt fryktelig rødt og tørt utslett i ansiktet. Prøv en krem som heter a-krem. Den får du kjøpt på apoteket (ca 160 kr). Har prøvd mange kremer gjennom svangerskapet, men denne hjalp for meg. Også fin som kuldekrem og til babyen når den kommer (uparfymert). Sto et stykke om den i norsk ukeblad denne uken faktisk. Prøv den!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Ok.. takk for tipset! Skal teste det! Jeg har også prøvd litt forskjellig, for fikk det etter at jeg fikk tak i sett med dermalogica rens, repair-olje og fuktighetskrem. Men hadde en 2 ukers pause fra det uten at det hjalp, så var ikke reaksjon på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå