Gå til innhold

hvordan er dette med el-tester noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det sånn at streken bli mer og mer synlig fram mot el, til de er like, og så blir de svnakere ogn svaker igjen?

Ser sånnn ut på kmine iallfall. Første test svak strek, så nesten helt like. hadde sex kvelden etter det, og nå er de svakere strekene igjen. Betyr det at det var el jeg traff på her om dagen da eller? Eller frtsetter dere å teste og prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Hos meg blir streken lysere enn cotroll streken dagen før EL. Hvis jeg tester på EL dagen er streken mørkere enn controll streken.

Tror nok du traff EL :) og håper det er liten blind pasasjer i magen din :) Driver selv å prøver og hadde El 15 så vi får se :)

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg kan gi deg noe svar, men jeg har det på samme måten. Har testet for el noen dager nå, og de to siste dagene har det kommet en svak strek frem....håper på at den bare blir sterkere og stekere....Men det er jo bare å ha sex, så er en iallfall sikker på at en har gjort det en skal . ;)

Lykke til uansett!! Vi håper på det beste!!!

Skrevet

Jeg må nesten teste i smug for mannen min hehhehe Han skjønner ikke hvorfor jeg bekymrer meg så mye det er jo bare å ha sex og vi er på 1pp. HAN har lest noe sted (som han sier selv) at hvis kvinner tenker for mye på å bli gravide så kan det bli vanskeligere. Den preken har jeg hørt før men vil ikke tro på den jeg:)

Som sagt er det lyse streker før og etter EL og ingen streker en uke før EL :) tror nok dere er truffet riktig

Skrevet

Takk for svar... Burde være en fasit på dette noe sted, men det er kanskje ikke det... Noen skrev ingen strek en uke før el.. HVa med en uke etter? Ikek enkeøt det her for en nybegynner. Og mannen min skjønner heller ikke hvorfor jeg er så bekymret. ;) har ei på to som ikke var planlagt, så det kan ikke være så vanskelig synes han.

Men det e rbare det at jeg synes det hadde passa utrolig godt akkurat nå - i forhold til jobb og sånt...

I går så han på siden her "Blir gravid, til dere som strever med å bli gravid" leste hna høyt. "Joda, vi har jo prøvd en gang.... sa han sarkastisk...;)

Men han gjorde ikke saken lettere da han greide å kaste bort "dosen" på sin egen mage her om dagen da...Da var han ikke like høy på pæra!!! ;) ;) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...