Gå til innhold

I kveld skal jeg bort alene for første gang......


*Lucia*

Anbefalte innlegg

.......grugleder meg veldig. Skal til ei venninne å drikke vin og skravle. Det blir nok kjempe koslig. Håper jeg klarer å slappe av og kose meg! -og at det går bra hjemme. Men det gjør det helt sikkert. Får satse på at snuppa ikke slår seg helt vrang! Blir det krise kan jeg jo bare gå hjem, skal ikke lenger enn 1 km. :-)

 

8 uker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir sikkert kjempekos!

Jonah er bare seks og en halv uke, og jeg var borte for første gang i går:)

var hos ei veninne og spiste ost og kjeks og fikk endelig kosa meg med rødvinsglasset:)

 

pappaen insisterte på å være hjemme alene med han, og har i tillegg gitt han mat hele natta, så jeg amma ikke før ti i dag :)

 

de stoooooooooorkosa seg, og det gjorde faktisk jeg og:)

 

kos deg masse Lucia, blir sikkert kjempekos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUHU! Endelig fikk du rødvinsglasset! :-) Jeg juksa jo med det forige helg, men da var jo både mann og mini med!

 

Ost og kjeks hørtes godt ut forresten. Sendte du mye meldinger eller ringte hjem? Håper jeg klarer å styre unna for mye av det. Mannen min kommer ikke til å mase, han gleder seg! :-)

 

Blir spennende! :-) Takk, jeg skal kose meg!

 

PS; hvor mye tålte du i går da? Jeg skal ha med Baylis i kveld. Kaffe og Baylis, nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drakk faktisk bare ett glass, og det holdt i massevis for meg :)

var så pysete i tilfelle jeg ble trengt hjemme:):)

 

sambo sendte meg mld av en sovende jonah og sa at alt gikk bra, jeg sendte mld sånn...........tja..en gan i halvtimen???

*ler*

prøvde å styre unna:)

 

ååååååååå........baileys...............*sukk*

 

det kommer til å gå superbra serru!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kos deg masse :-) jeg har vært på middag til venninner et par ganger nå- og det er skummelt men godt!!

Syns det er kjempedeilig å sitte og skravle og kose meg uten å måtte tenke på å mate eller skifte bleier ;) ikke at jeg har noe i mot å gjøre det altså- men som sagt- godt å slippe en gang innimellom også!!

Også er det kjempesunt for pappaen og bebisen også!!

Når jeg har kommet hjem er jeg forresten full av ny energi- det er kjempedeilig :-)

 

kos deg masse med rødvinen og baileysen :-)

(forresten- kanskje jeg skulle kost meg med et glass selv i dag?? jeg gir jo bare mme nå.... hmmmmm- det tror jeg jammen jeg skal ja ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det syns jeg du skal gjøre t-79! :-)

 

Nå har snuppa vært kjempe grei i hele dag så da spørs det til kvelden da.... Neida, hun er nok snill da også!! *håpe*

 

Dette går bra! -og jeg har kjempe godt av å komme meg ut en tur kjenner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...