Gå til innhold

Jippi!

*dreamer* <3 Mie Linnea

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går da sambo kom hjem etter han hadde vært ute med jobben, tok han opp prev-/babytemaet. Jeg var livredd for orket ikke krangle om det nå som ting går så bra. Sånn var samtalen:

Han: Er Perly prevansjonen våres for tiden.

Jeg: Nei, for det er ikke mer batteri på den, jeg må sende den inn. Men jeg er veldig presis på eggløsningen og forteller deg hvilken uke det er utrygt. Du bryr deg jo ikke om det, selv om jeg sier ifra mange ganger.

Han: Jeg er ikke redd for at du skal bli gravid lenger.

JIPPI!!!!

Han var ikke særlig fornøyd med seg selv, for han likte å være bekymret for prev og graviditet, og nå er han det ikke lenger, hehe. Han ville ikke innrømme det for seg selv, så det kan være det som har holdt han igjen. Kanskje det gjelder deres menn og?

Det som hjalp tror jeg var å ikke nevne baby etter han hadde fått nok av maset. Kommenterte ikke søte babyer på tv en gang. Det tror jeg hjalp han til å få tid til å tenke selv og innse at det ikke er så farlig.

Håper jeg får henge her en stund til...?=) Vi er jo ikke prøvere enda. Turte ikke spørre så mye, fordi jeg var redd for å skremme han. Så får ta det sakte og la han bestemme hva som skjer.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så SINNSYKT fett!!!!!!!

Skrevet

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! Tuusen takk!!!:-)

Nå SKAL jeg komme etter snart, hehe. Får håpe det ikke ikke tar så lang tid før det klaffer;-)

Skrevet

JIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så moro!!!

GRATULERER MED NYHETEN!!!!

Skrevet

Tuuuuuuuuusen takk!!!!!!:):):)

Håper du og får med sambo snart!!!

Skrevet

Sååå gøy å høre! Rett og slett et lite gjennombrudd!!! Eller rettere sagt et STOOOORT!

Grattis så mye =)

Må være deilig at han begynner å bli klar da! Flink jente du som ikke har mast på ham! Lønner seg visst det!

KLemme klem

Skrevet

Har bestilt babycomp nå, kjøper brukt. Venter den i posten i dag eller mandag!

Ellers kjøpte jeg jo nye kondomer fra erotikknett som jeg fikk i går. I dag tidlig hadde vi sex og det tok gaaanske lang tid før dongen kom på!

:) Må jo være positivt det da!

Jeg håper egentlig at vi begynner å prøve på våren, kanskje fra mai måned eller til sommeren. Dette pga jobben; passer bedre å bli gravid på høsten, for da er det et helt "skoleår" om en kan si det slik.

Dessuten har jeg opp mot 100% stilling nå, og får 100% fra høsten av!

I tillegg er det større sannynlighet for at compen kjenner meg, og at det klaffer tidlig ved bruk av den.. og at sambo er klar! En av mine beste venninner venter baby til sommeren, håper hennes store mage smitter over i posiiv forstand!

Men jeg er ikke vrang om han skulle si han er klar nå! Hehe

Koselig for dere da! Han er klar som et egg han, virker jo slik!

Skrevet

Tusen takk!!!:)

Ja dette hadde jeg aldri trodd! Så at det ble små framskritt av å ikke mase, og endelig fikk jeg belønningen=D Tror vi kommer til å bare ikke bruke prev og se hva som skjer. Men håper han sier at vi skal prøve ordentlig snart, men er storfornøyd "bare" med dette!

Håper du får med sambo snart!! Vil at vi alle skal bli gravide å gå over på 1. tri sammen. Det fortjener vi=)

Klemme klem

Skrevet

Bare Ine:

Veldig positivt at det tok lang tid før den kom på ja! Det er jo ikke helt sikkert det:-)

Blir fint med babycomp da, så dere slipper kondomen. Krysser fingrene for at dere går over til å bruke babycompen til å lage barn til våren. Da burde han ha blitt klar synes jeg=) Kjempebra med jobben da, da får du mye i permisjon og!

Hehe, får håpe den store magen til venninna di smitter over ja=) Kanskje samboeren din blir mer klar nå han ser den og;-)

Virker som han er ganske klar ja=) Livredd for at han skal ombestemme seg, så får gå forsiktig fram.

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye, dette unner jeg deg virkelig:)

Ha en super dag og nyt det!!

Skrevet

Tusen tusen takk!=)=)

Skrevet

Sambo har jo sagt at vi kan prøve til høsten, dvs jeg kom jo med en plan som han var enig i! Så jeg håper bare han ikke ombestemmer seg! Han er jo ikke så ivrig som meg, så vet liksom ikke helt hva han egentlig tenker..

Gleder meg sånn til å bli gravid at jeg blir helt gal....kan nesten ikke tenke på det, for da har jeg bare lyst til å prøve med en gang

Satser på at det sitter en spire hos deg snart og at den sitter godt! Er jo stor sjans for at du kan bli gravid i og med at dere ikke stresser med det=)

Mye lykke til da:)

Skrevet

Tusen takk=)

Stemmer det!!!=) Kjempegratulerer til deg og! Endelig begynner det å løse seg litt for noen av oss. Håper det skjer for de andre her inne og! Får ikke håpe han ombestemmer seg nei. Det gjør han sikkert ikke. Nå har han lang tid til å forberede seg, og på å begynne og glede seg.

Man blir helt gal hvis man tenker på hvor mye man ønsker å bli gravid ja! Hehe.

Tusen takk, det håper jeg også. Håper det samme for deg når dere begynner å prøve. Får håpe at det at det at vi ikke stresser har positiv effekt, og at han ikke ombestemmer seg.

Masse lykke til når dere begynner å prøve!

Skrevet

Buuuhuuu...=o(

Hahahahaha....jeg bare måtte....=oD

Nei da....Uff fikk tårer i øynene mine her når jeg leste dette... På hans måte var han jo litt romantisk da...

Dette er jo KJEMPE BRA DA SNUPPA.... =oD

Ja... Jeg tror også kanskje sambo ville bli litt mere klar hvis jeg ikke tok opp noe om baby hele tiden...Jeg bare klarer ikke..

Men det er nok lurt som du sier å ikke ta det opp akkurat nå...Kan vel forsette denne strømmen du/dere holder på med og helt automatisk så er dere prøvere...

Ååååå gleder meg her nå altså...gleder meg til så dere gå over på bli gravid og få pos test og så over på 1. tri osvosv...Ååååågleder meg...

Hahahah..ja, har fritidsproblemer...hihihi...

Sender deg en mase overdoser med klemmer snuppa...Dette fortjener du...

Skrevet

Tuuusen takk vennen!

Du skal nok se at det er ikke lenge til sambo sier det samme til deg. Virker jo som dere er på vei i riktig retning.

Var litt romantisk på hans egne vis ja, hehe. Har så lyst til å bare snakke med han om baby og prøving, men vil ikke ødelegge noe. Veldig vanskelig å ikke si noe ja. Hvis jeg ikke maser blir vi forhåpentligvis bare prøvere av oss selv, håper jeg.

Du kan jo la være å si noe, og la være å kjøpe kondomer og se hva som se hva som skjer:-) Kanskje blir vi prøvere og gravide begge to!

Overdoser med klemmer tilbake=)

Skrevet

Ja, spennende er det...Men dere er, i mine øyne, nå skapprøvere...hahaha....

Han vil men vil ikke...Skjønner??hehehehe....

Uff... Tror ennå det er en stund til han blir villig... Får se etter de to kondomene er brukt, men har ikke så store forhåpninger nå lenger...

Er forsatt sur på han...Har ennå ikke kranglet...hehehe... må snart få det ut...Kjennner jeg koker...hihihihi...

Men blir så fort glad igjen med en gang jeg kommer inn hit igjen.,..Så masse hyggelige og koselige jenter...hehehe...

Så det blir nok ikke noe baby på meg denne mnd...et bortkastet egg til...=o( eller neste... Han vil ikke ha sex med meg når jeg er syk...forståelig... Men nå er jeg på bedrings vei og han vil ikke røre meg... Sikkert bare jeg som hisser meg opp for ingenting...

Jajaja...Er litt negativ i dag...hehehe...

klem

Skrevet

Hehe, skapprøvere passer godt! Haha. Håper vi kommer ut av skapet snart;-)

Har han sagt noe som gjør at du ikke har så store forhåpninger lenger? Hehe, på tide å få det ut snart. Ikke noe godt å gå å holde sånt inni seg. Du kan jo prøve å ta det opp på en måte så det ikke blir krangling. Eller det blir kanskje vanskelig.

Vet hvor kjipt det føles at enda et egg er bortkasta. Får håpe at neste egg ikke er bortkasta da!=)

Klem

Skrevet

Hehehe.... ja... Nei, det var jo denne følelsen han hadde da... Den irriterer meg noe inn i granskauen...Uff...hehehe...

Nei, skal prøve og snakke rolig med ender nok opp med snørr og tårer...

De verdifulle egga mine...=o(*snufs*...

Hehe.. kom på noe noen skrev på bli gravid om p.piller og EL smerter... Hun kunne ikke huske at hun kjente EL smerter når hun gikk på pilla...Hahaha...ikke så rart... Man får jo ikke EL når man går på pilla...hahaha...Nei, uff nå var jeg jo slem...hehehe...Pillene skal jo stoppe modningen av eggene, så det er jo ikke rart...hehehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...