Gå til innhold

Er ikke quick respons mer sensitiv enn clear blue da ?


duogjeg og vitre

Anbefalte innlegg

Men alle tester på clear blue før qr.......?????

Qr trenger jo mindre hcg enn cb.

 

Er 5 - 6 dager over IKM nå - drittlei. Negativ test i morges igjen.

Hva skjer`a ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt jeg... Jeg testet med qr 13 dpo og fikk litt svak positiv. Testet med clear blue dagen etter og den var knall positiv ;-)

Kjedelig at du er så langt over og ikke positiv test. Vet ikke hva som skjer jeg, håper du er en av dem som tester positivt sent da.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, det håper jeg også. Denne ventingen er til å bli sprø av(: Det er ikke ofte jeg ønsker at mensen skal komme hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet om flere på DinBaby som har fått falsk positiv med QR... På grunn av dette valgte jeg å kjøpe CB denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja QR har aldri slått ut på meg før, men denne gangen gjorde den det... Alle gangene når jeg har fått neg svar har jeg visst at jeg har vært gravid, så har tatt test til legen... Der får du svaret kjapt, og du vet at det er rett...

Syns egentlig det er det beste jeg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne gangen testet jeg først med billigtester sine strips.. de var veldig svakt positivt..måtte nesten bruke fantasien for å se streken..så tok jeg en CB uken etter, samtidig som jeg tok en QR.. for å være helt sikker..CB var kjempe positiv og QR var veldig svak..

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...