Gå til innhold

Er et flere som venter i spenning før febuar er over?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Håper drømmen blir til virkelighet da :-)

Det er ikke lenge til du får vite det, over imorgen! På en måte er det lenge til for tiden går jo såååååååå uuutrolig sakte!!

Jeg tror jeg tar meg en tur ut etterpå og kjøper en test! Så tester jeg imorgen tidlig.....

Jepp! Og jeg tror jeg er gravid, selv om jeg ikke får testa enda. Har flere av de symptomene jeg får ved graviditet så.........men ikke 100% sikker da! :)

Har egentlig et annet nick her inne men har bestemt meg for å være hemmelig ei stund fremover, mest for å dempe forventningene overfor meg selv da.....siden det ikke gikk så bra sist...

Er 3+5 i dag og har da IKM på onsdag.......

Lykke til alle sammen!

IKM i dag men fortsatt ingen tr..

Murrer skikkelig i magen, så ho er sikkert på vei.

Men man håper jo litt likevel *XXX alle fingre og tær*

Tester på onsdag hvis ikke ho er kommet.

Jeg har IKM i morgen og det er murringer i magen men ikke slik jeg pleier å ha de so ikke vet jeg. Kan ikke være klok nok men det er konstant vondt på venstre side (eggestokk) og når har det begynt å stikke på høyre mye mer enn det har gjordt før.

Tester nok 28 så får vi vel se

Annonse

Jeg skal teste til helgen, hvis ikke TR har kommet før det da....

Hadde på mandag rosa slim og igår formiddag så kom det noe brunt gørr..

Men idag er det så langt ingenting.

Kan det være festeblødning, noen som har peiling?

Jeg testet svakt positiv i dag på to forskjellige tester og har ikke hatt de festeblødninger ennå.

Slik du beskriver det så høres det ut som festeblødning med rosa slim og brunt gørr, vennina mi har hatt det på samme måte.

Når er det du har IKM??

Jeg vet ikke sikkert når IKM er hos meg da syklusen min er 28-30 dager så i dag er jeg på 29 dag men testet svak positivt :) Bruk heller CB vanlig ikke digital fordi den digitale trenger dobbelt så mye HCG før den slår ut

LYKKE TIL

Så moro med positive tester :)) Grattis:)

Jeg skal teste til helgen da det er da jeg har IKM. Pleier å komme på fredagen, men noen ganger på lørdag.

Nå ble jeg spent siden det rosa-brune greiene kan ha vært festeblødning!! Den som venter får se :))

Hei!

Grattis Tiger Baby :-)

Kjempe glad på dine vegne!!

Jeg skulle jo teste på tirsdagen, men kom ikke så langt for tanta kom på mandag!

Det var deprimerende!!! Ble skikkelig lei meg!!

Men var det deres første forsøk??

For oss var det det, trodde ikke det skulle være så vanskelig.

Annonse

Det er jo ikke vanlig å bli gravid på 1pp men jeg har jo brede hofter og de sier at vi med stor rumpe er fruktbare heheheheh

LYkke till håper du ruper hurra snart og hold meg orientert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...