Gå til innhold

E da fortsatt liv i dåke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja.. da blei litt lite liv her... fant ikkje ut nåke meir eg kunne masa om på dåke :) har alle vert på UL no då??? eg går endo å venta på min time.. har faktisk komt meg i veke 17+1 i dag.. (da vil vel sei svangerskaps uke 18? e kje heeeilt inne på denna tellingo.. hehehe)

Fekk meg ein tur på UL på tirsdag pga at legen ikkje hørte hjertelyd..men alt stod bra te..Så no gler eg meg te å sjå gudle igjen på torsdag :) Har du ikkje fått innkallelse til UL endo? Hos Bruckner eller på sjukehuset?.. Eg måtte ringa og etterlysa min time og da viste seg at min innkallelse va forsvunne i posten..Så da e kanskje lurt.

Brita

heisann

ja, her e da jamen meg ikkje møkje liv. ka andre sider e dåke inne på?? 2.trimester og terminklubba??

Eg har vore på sjukehuset i dag og fått dato som dei skal ta keisersnitt, so no vett eg at gullet komme te å bli "født" 16 mai!!!! Fekk dessverre ikkje 3D UL, men greit nok, eg skjønte nesten ikkje ka legen sa(og han sa LITE) fordi han va utenlandsk og snakka dårli norsk. jammen glad for at eg har vore hos Bruckner på vanlig UL og ikkje sjukehuset. Men alt såg iallefall bra ut og da va jo da eg ville veta:-). Koss går da me dåke alle??

Annonse

nei lite liv,eg er for det meste innpå 2trimester og terminklubben min.

Da va bra alt stod bra til med nurket!!Eg og har vert hos Bruckner og va kjempe fornøyd med han!!Hadde ik gjort noko å komt der fleire gongar for å sei da sånn;)Her går da stort sett fint bortsett fra at eg ligge med flunso og har drit vondt i ryggen:(men den vetle e da fullt i liv i,og då e eg fornøyd;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...