Gå til innhold

Noen som har bestilt fra motherhood.com?

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

jeg har bestilt fra motherhood. jeg betalte 300 for sendinga (dette spørs på hvor mye du bestiller, hvor mer det er å sende hvor dyrer blir det) og jeg måtte betale 500 i toll når det kom. alikevel fikk jeg 3 kjoler, 2 bukser, 1 jakke og 2 topper for 2000 kr (dette inkludert tollen og sendeavgiften). Klærne var nydelige, jeg angrer ikke noe på noen av dem og jeg fikk de etter 6 dager!. Det eneste var at de måtte ettersende de siste klærne de ikke hadde i størrelsen min akkurat da. de kom litt senere, men måtte ikke betale noe ekstra. så jeg er alt i alt kjempfornøyd. mammaklær er så dyrt her i Norge alikvel.

• 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Min erfaring er at str ikke stemmer overens med norske. Er du er norsk M så bør du bestille S.

Jeg bestilte masse klar derifra under mitt forrige svangerskap og opplevde også at de delte opp pakkene. Jeg begynte nesten å lure på om de spekulerte litt i det i mitt tilfellet var pakkene som kom ikke akkurat fulle, snarere tvert imot. LIkvel kom de i tre pakker, hvilke fordyret forsendelsen en god del.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...