Gå til innhold

skryteinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stod opp tidlig i dag for å være lørdag, så spiste jeg frokost, så satte jeg i gang meg husarbeid for fult, så nå har jeg ryddet alt og støvsuget og vasket gulvene...deilig...skal snart ta meg en velfortjent dusj.., med tanke på at hele korsryggen min er taipet så er jeg fornøyd med min innsats i dag:)

Ha en riktig god lørdag alle jenter.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er flink conney3mnd!

Men en ting slår meg når jeg leser sånne innlegg; det er alltid damer som skriver dem. HAr vi noen menn/blivende fedre som er like flinke til å gjøre husarbeid? Spesielt når dama går med et lite gull i magen? *smiler*

Nå er jeg nysgjerrig på om noen har en slik mann. I tilfelle - kan jeg låne ham? hi hi

Skrevet

Så flink du er!!

Er du tapet pga bekkenløsning?

Jeg ble tapet pga bl, men det hadde ingen effekt på meg:-(

så jeg får prøve å ta livet med ro så godt det går.

Skrevet

Jeg har ikke bekkenløsning, jeg har en gammel skade i høyre bekkenet som jeg har vondt i...

så når det gjelder menn og husarbeid, ja si den du....min kjære er flink, men han er ikke hjemme nå, han er på jakt, så da er det så ekstra koselig for ham å komme hjem til ryddet hus.....

Skrevet

JA, min mann er kjempeflink!

Når jeg kom hjem fra jobb i går, hadde han både rydda og vaska gulv!

ble såååå glad!

Dessverre er han ikke til utlån, for når han ikke er snill og vasker/rydder hus er han veldig opptatt av å kose med magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...