Gå til innhold

Nygravert Skifer sier hei:)

skifer

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen.

Nå kommer jeg endelig flyttende fra "over 35...prøver" og inn hit,etter over et års prøvetid og flere sa underveis.

Jeg er 37 år,gift,og har tre barn:gutt 13,jente 11 og gutt 5.

Det er en veldig veldig etterlengtet spire på plass i magen nå,og jeg

har termin i slutten av oktober,rundt 28 tenker jeg.

Dette er helt uvirkelig,hadde vel gitt opp litt.

Veldig tidlig enda,men håper babyespiren blir der i åtte mnd til nå:)

Det stikker og strekker og murrer,og jeg er et vandrende hormontroll for å være ærlig,glad,sint,blid,rørt..osv..

Kjenner det også i bekkenområdet,litt sviing og ømt..

Og jeg nyyyyyyyter det,fordi det betyr at dette ER virkelig,selv om jeg ikke helt klarer å forstå det.

Fortsetter under...

Det tok lang tid før jeg torde melde offisiell overgang til disse sidene, klok av skade.....

Nå er jeg 16 + 5 og begynner så smått å tro på at det kanskje skal gå bra?! Blir nok ennå bedre når jeg kjenner kraftigere liv daglig(ennå er det sporadisk og svakt, og noen ganger tør jeg ikke tro på det heller :) ) og etter ul i uke 18.

Annonse

Så moro! Jeg har ventet på deg og synes at du fortjener denne spira nå. Jeg har gått inn i uke 9 i dag og håper fortsatt at det hele er virkelig!

Jeg er så kvalm at jeg er ikke så grei å ha med å gjøre. Lunta er blitt så kort. Ømme bryster og det strammer i keisersnittarret etter forrige gang, men føler som deg at etter 1 1/2 år med prøving og en SA så kan jeg ikke klage over dette! Det betyr vel bare at jeg er gravid - ikke sant?

Skal til første legeundersøkelse til mandag og det blir spennende!

Ser frem mot et langt og godt følge med deg her inne!

Klem fra

Hurra, så flott Skifer, det var en hyggelig overrasklese. Nå ble jeg glad.

Vi har jo vært her sammen før vi, og denne gangen skal vi jammen være her leeeeenge, skal vi det.

Veldig bra a du kjenner det på kroppen, det tyder godt.

Mange gratulasjoner og lykkeønskinger fra meg.

Hei og velkommen Skifer!

Har fulgt med deg, - så hyggelig når jeg ser flere av "de gamle kjente" her inne! Selv er jeg 11+2 i dag, og ser positivt på tiden fremover. Er både kvalm og uvel, har ømme pupper og fryser, men det er helt OK!

Gratulerer så mye og lykke til videre!

( - og jeg har lagt inn akkurat det samme svaret til deg på "over 35 og prøver".... Så ditt innlegg her på "Gravid i moden alder" og skulle svare deg her, men logget meg automatisk inn på "over 35..". Gammel vane vond å vende! )

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...