Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva er deres høydepunkt(er) på dagen jenter. Det har vært måltider som har vært mine høydepunkter siste døgnet. På sykehus er det ikke mye annet som foregår. Jo og dagens høydepunkt er selvfølgelig besøk av min kjære samboer og barna mine. Jeg gleder meg sånn til å se dem!!

Akkurat nå er det lunsj, så nå tar jeg en liten pause fra Bimmen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lonemor ;)

Det er nok ikke så mange andre høydepunkt når man er på sykehus enn når man får besøk av familien sin!!! Kos deg masse med de i dag!!!

Høydepunktet mitt i dag er når jeg er ferdig med og vaske huset...

Skrevet

Hei

Nå må du ikke slite deg helt ut, Trine! Litt hybelkaniner dør ingen av. Ta godt vare på deg sjøl! Jeg tenker mye på deg.

Klem

Skrevet

Satt med deg og lillegutt i tankene i hele går kveld når jeg så hva du hadde skrevet ;) Hadde jeg vært kristen så kunne jeg bedt for deg, men det er jeg altså ikke. Men tankene om at det går bra er der! ;)

Får ei lita snuppe på 4 1\2 mnde på besøk på mandag, og må ruske opp litt her.. Katta røyter sånn om dagen.. ikke noe særlig å ha masse hår på gulvet når snuppa kommer ;)

Klemmer

Skrevet

Jeg må smile stort når jeg leser innlegget ditt! Ja, gode tanker er like godt eller bedre enn bønn.=0)

Så du har katt ja? Ja dyrene røyter mye nå. huff..mye støvsuging. Jeg har heldigvis ingen dyr. Jeg er veldig glad i dem, vokste opp med to hunder. Jeg hadde besøk av min fadderdatter i går. Hun er 14 mnd og litt av en hjerteknuser.

Vet du ikke kjønnet på babyen du, Trine? Det blir spennende på fødselsdagen da!

Jeg fant ut nå at pc'en kan brukes samtidig som radioen står på, og da er det straks triveligere her på Bim. Mye fin musikk på P4.

Alle positive ting tas imot med takk i en sånn situasjon sjø'. *smiler*

Klem

Skrevet

Det var det som var meningen Lone ;) Få frem smilet ditt ;)

Jepp, har en sterilisert hunnkatt på tre år. Ligger bilde av henne på bildesiden min her inne ;) Er sååååå søt, men litt sær..

Niks, jeg har ikke peiling på kjønnet, men tror faktisk det blir ei jente ;) Men men.. Samme for meg hva slags kjønn det blir så lenge ungen er frisk og rask.. ;)

P4 har bra musikk, kanal 24 derimot... fysj.. ;)

Skrevet

Hei trine

Nå har jeg akkurat beundra magen din og katten din. Flott begge to! Jeg skal spise middag før gullungene mine (utenfor magen) og gubben kommer. Tenker de er på vei nå. Tar en time å kjøre til sykehuset.

Skrevet

Hehe.. Skal si deg at magen har vokst enda mer ;) Skal ta nye bilder i løpet av uka :D Ligger litt over SF målet, men bryr meg lite.. ;)

Kos deg med gubben og unger. Jeg skal lage skillingsboller ;)

Skrevet

I dag er det en grå og gufsen dag.. her jeg bor så sprut regner det,.. oppå all snøen, humrf.. tror det er glatt ute nå.. men jeg stor koser meg med god samvittighet hjemme idag på sofaen under et deilig pledd...ser frem imot deilig middag sammen med min kjære litt senere i kveld ;)

Ellers så er alle dagene nå som jeg er så frisk og rask bare super herlige.. ah nyter det...

Skrevet

Sender 10 stk skillingsboller din vei jeg ;) Så har du noe å kose deg med ;)

Skrevet

Mmmm lukta av bollene kiler meg i nesa. Du er et skikkelig koneemne du! Tenker de bollene fikk ben å gå på. He he...*smiler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...