Gå til innhold

November: Noen som har....


2barns mor

Anbefalte innlegg

begynt med litt mat til babyen da? Gutten min får grøt hver kveld nå, får ikke så mye i gangen, men vil gjerne ha mer ser jeg. Har også fått bittelitt skrapet banan på skje, det var også godt. Lurer på om jeg skal få i noen glass med slike fruktmoser og prøve han. Husker fra da 2 åringen var baby at hun fikk middagsmat fra 3 månders alder, men det var anbefalt for hun var sååå tynn. Nå er det omvendt, trenger mye mat for han er så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, og jeg har ikke tenkt å begynne før hun ihvertfall er 4 mnd. Synes det er greit å høre på anbefalingene fra helsestasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter og ser jeg også... vil helst vente til hun er 4 mnd. Om hun ikke gir noe særlig tegn til at hun trenger mer da, så kanskje vi venter litt til også..vi får se og ta det litt som det kommer.. menhadde vært delig pm hun begynte å sove hele natten på en skje grøt da.. men likevel, venter til hun er hvertfall 4 mnd..er jo ikke så lenge til det nå da. til onsdag er hun jo 3 mnd!! Tiden flyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal begynne om et par uker, skal på helsestasjonen når hun blir fire mnd og da skulle vi snakke om det.

 

hun får bare morsmelkerstatning nå, men gulper enormt mye så vi skal begynne i håp om mindre gulping. hun mente vi skulle bruke en uke på å introdusere et måltid om dagen.. blir kjempe spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei håper å vente til til han er 6 mnd.. Hvis amminga og vektøkninga fortsetter like bra, så trenger han vel ikke noe mer enn det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt med grøt til mi. For d virket som melken ikke holdt til henne lengre. Så d var veldig mye sutring om kveldene. Men nå som hun har fått litt grøt så har hun virket veldig fornøyd på kveldene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...