Gå til innhold

Sissy :o)

*snart mamma til 2*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Hvordan går det med deg og testene? Fått noe resultat ennå?

Her lar det virkelig vente på seg..testet neg i dag også=(

Har bestemt meg for ikke å teste før mandag nå hvis det fortsatt ikke har kommet noen tante. Jeg blir så skuffet hver gang jeg får det neg resultatet, så nå skal jeg vente...

Symptomene mine er:

*Har i det siste vært kvalm, særlig om kvelden, men har ikke hatt behov for å kaste opp.

*Brystvortene mine er ømme, men ikke hele tiden.

*Har stikkninger/ømmhet i magen.

Er så redd for at jeg tenker så mye på dette at jeg psykologisk sett utsetter tanta, men jeg har hatt mnd som dette før og da kom jo tanta som den skulle, så det skulle jo ikke ha noe å si....

Ååååå jeg blir så sinnsykt utolmodig...må prøve å ikke tenke så mye på dette, men det er ikke så lett når vi ønsker oss barn så mye som vi gjør......

Du får ha lykke til=)

xxxxxxxxxxx alt jeg har for oss 2=)=)=)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! =)

Tanta har heller ikke dukket opp her hos meg. Tror jeg også venter med å teste til mandag, med mindre tanta har dukket opp til da. Da er vi på vår 31 dag i syklusen!

Har også endel symptomer, ganske likt som deg;

* Kvalme (Konstant i flere timer i strekk i går, men spydde ikke).

* Såre brystvorter

* Ekstemt trøtthet!! (kunne sovna hvor som helst, når som helst)!

Håper virkelig også at det ordner oss for oss begge toan! :o)

Lykke til Tropical!!! =)

Skrevet

Jeg venter også på tr, men er 5 - 6 dager over IKM. Er så kjipt, for tester bare negativt ( den siste i morges) og går bare og innbiller meg at jeg er gravid. ÅÅÅÅ så slitsomt

Skrevet

det er sååå utrolig slitsomt.... Jeg vil bare på et pos resultat nå...

Blir så sinnsykt lei!!!

mannen min sier jeg må slappe av litt for da kommer det sikkert et pos resultat snart, men det kan han si det som ikke er jente!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja, tror ikke forstår det. Kjæresten min sa i går, at ha gleder seg til jeg blir gravid - så slipper han å høre disse analyseringene. Flirta godt da, og svarte tilbake at det kunne bli verre da hehe.

Jeg har veldig uregelmessig mens jeg da, så det kan være noe kluss. Men mensen skal jo komme uansett da etter eggløsning?

Det er derfor jeg er så stressa, for syklusen nå er på mer enn 3 mnd hittil. Så jeg er redd for neste syklus /de har bare blitt lengre og lengre), og tenker at dette er mitt siste håp. Men har jo aldri gått over tida da (: Venter på utredning på fertilitetsklinikken grunnet lang syklus, men ikke fått svar ennå.

Det som er så slitsomt, er at selv om jeg får negativ test - så girer jeg meg opp etterhvert likevel, og tenker detkanjohende...

Og så finner jeg frem til innleggene på 1.trimester ( + 2 og 3 tr), der jeg spurte om "eksempler som gir håp", for hvor lenge etter de testa. Da blir jeg glad hehe. De ligger nok nå på side 7 el 8 nå. (formiddag 14 februar)

Råder dere til å se der (: Lykke til

JEG OGSÅ VIL VÆRE MED PÅ TRÅD UKE 7 !!!!

( også er jeg så lei av meg selv som konstant må inn hit og se hehe)

Oi, dette ble langt

Skrevet

Fant det=) har mer håp nå... man blir liksom litt redd for at det kan være noe feil med spiren siden man ikke har pos test. det hjelper å høre om andre som har vært i samme båt...=)

Hår du 3 mnd syklus???? det var vanvittig lenge da..stakkar du må jo vente deg i hjel.... jeg hadde ikke klar det!!! Får håpe de finner ut noe på fertilitetsklinikken når du får time der, for det er jo umennskelig å ha 3 mnd sykluser....

Skrevet

ja, hadde jo vært en drøm å hatt hver måned da. Da hadde det jo ikke hatt noe å si om det ikke klaffet. Vanskelig å finne el også. Men alle har vel sine bekymringer (:

Skrevet

Hei igjen.

begynte å blø for litt over en time siden (kun 2-3 dråper)..

Nå når jeg skulle sjekke på nytt var det ingenting blod i truseinnlegget, men rant litt nedi doskåla da også.. Men var ganske mye blod (brunt/rødt) på papiret når jeg tørka meg. Regner med at dette er begynnelsen på mensen.. :-/

Skal ta en ny cb-digital seinere, hvis den også er negativ så skal jeg kose meg med en øl ikveld.. :P

Skrevet

Æsj, det var jo kjedelig!!!=(

Det er jo greit på en måte for da kan man begynne på ny periode, men det er kjedelig uansett!!!!!!!!!!!!!!

det er ganske vanskelig å vente også! jeg har akkurat vært ute å handlet, da søstren min dro meg inn i barneavdeligen på h&m, det er så utrolig mye fint. Hun har jo så lyst å bli tante snart, får håpe det skjer=)

Du får i allefall ha lykke til med testen i kveld! jeg skal fortsette å krysse fingrene for deg...=)

Kos deg med øl evt i kveld da, du kan gjerrne ta en for meg også....=) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...