Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Er Karine Amalie fint?? Ble litt usikker her.. Eventuelt andre navn som er fine etter Karine?
Fjerdemann på vei Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Veldig langt navn, da. Skal dere bruke begge? Synes kanskje ikke det var den beste sammensetningen, men er ikke helt glad i navn som er fryktelig tungvindte å si... Du må liksom trekke inn pusten litt for å klare å si hele navnet... Hva med bare Karine?
StorkeMammaen Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Syns det var fint jeg, kanskje litt tungvint å bruke begge i dagligtale.. Karine Adele Karine Amira Karine Fabienn Karine Ingelin Karine Evelin Karine Lisette (stum -e) Karine Mariel Karine Pernille Karine Juliet Karine Constanse
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Jeg synes.. kremt.. Karine er VELDIG harry - enda verre er det riktignok med C, Carina, men likevel... Amalie synes jeg er litt oppbrukt, liksom, men det er absolutt bedre enn Karine Hvorfor skal du på død og liv ha dobbeltnavn? Det er jo ikke noe fint. Ville brukt bare Amalie. Eller funnet på noe annet.
Vipsenmamma Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Jeg synes Karine er fint, Amalie derimot er så mye brukt nå. Karine Johanne Karine Helen Karine Ingelin Karine Ingeborg Karine Felicia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå