Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 kan det være farlig?? Det kom plutseli i går, og det klør bare mer og mer... Det er rødt med små blemmer liksom - nesten som elvebest... Er dette noe som kan være farig, eller bare en reaksjon på noe jeg har fått imeg?? Er 11 dager på overtid, og redd for alt som kan antyde at noe er galt nå.... :-/ Er veldig takknemlig fo alle svar jeg kan få!
Ninababy Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 hei... jeg fikk og det samme som deg. Over hele magen, ble bare mer og mer utover dagen... reiste til legen, og tok prvøer av lever ol for sv.skapskløe. Men ingen utslag, han sa at noen ganger når man er gravid så reagerer man allergisk på ting man ellers ikke reagerer på, og det vare mest sannsynlig det. Klødde vilt, men forsvant etter et par dager... kutta ut appelsiner og druer,( noe jeg aldri har reagert på før... men kan jo ikke vite om det er det samme med deg altså...men hørtes veldig likt ut! er forresten 47 uker..
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 :-) regner med du er 37 uker ikke 47... :-) Men da avventer jeg det bare, skal til legen tirsdag uansett, så da får han se på det da hvis det ikke er blitt borte... Tekk for svaret!
Mamma til Mia og Milly Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Minner veldig om noe jeg hadde. Legen sa det mest sannsynlig var allergi. For meg så hjelp det godt å smøre med A-Derma exomega krem. Kjøpt på apotek, respet fritt. Den er også kløestillende...
Ninababy Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 hehe.... ja, det var 37 uker jeg mente ja.... går litt fort her noen ganger.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Jeg ville tatt en tlf! Kjenner ei som fikk kraftig utslett, de satt i gang fødselen hennes! (selv om det var 3 uker før termin... ) Mener ikke å skremme altså, men greit å være på den sikre siden, i hvertfall når du nå er på overtid og.... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #8 Skrevet 18. februar 2007 takk for advarselen, men utslettet har blitt bedre nå - er der ennå, men blir mindre av det og ikke mere... så jeg tror jeg avventer til tirsdagen og hører med legen... Men blir det værre igjen skal jeg absolutt ringe føden!!! Hovedinnlegger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå