Gå til innhold

er det mulig at min 6mnd gamle gutt reagerer på at jeg spiser melkemat?

Anbefalte innlegg

han reagerte på det før, men har levd ganske sunt i det siste og da har jeg ikke spist ost, spist boller, krem og sånn ting. for det meste sunt og grovt.

i går lagde jeg først fiksegrateng m hvitsaus.

så lagde jeg fastelavensboller, og i de hadde jeg en blanding mellom vaniljekrem og vanlig pisket krem....

han ammes 4,5,6 ganger i døgnet.....

hatt en skikkelig urolig natt, det lillebror har vært helt utrolig luftfull, men ikke fått den av seg. grått mye....

eller kan han reagere sånn ¨på banan? spiste det i går og så, har spist det tidligere, men da har han ikke blitt sånn....

skal sies at han sliter med en tann, men det har vel ikke noe med det å gjøre el???

var enklere med storebror ja;-)

Fortsetter under...

Kanskje. Bare en måte å finne det ut på: Prøv å unngå melkemat noen dager, og så prøver du igjen. Får du samme reaksjon -så vet du svaret;)

Tviler på det er bananen... Ville kanskje hørt på helsestasjonen hvis han reagerer slik nå når du spiser melkemat - kanskje bør du unngå at han får mye kumelk når han blir stor nok til å drikke det?

blir iallefall sprø av dette, hvis det vedvarer. skal holde meg laaangt unna alt med melk noen dager for å sjekke. spiser jo grøt da...sånn man blander med vann, men det er jo likevel melk i det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...