Gå til innhold

Nå har jeg fått brev fra Ullevål (utredning)


lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Dem skriver at de har fått alle prøvesvarene iht. utredning av habituell abort.

Skal møte på poliklinikken og avdelingen for ivf for samtale med lege

neste tirsdag.

Noen som har vært til utredning og vet hva som skjer nå?

Ble litt nervøs når man skal på ivf avdelingen.. Blir det snakk om prøverør da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei miraculix :)

 

vel, historien starter med en sa i 18 års alderen, og 4 påfølgende nå i løpet av prøvetiden.

jeg blir visst lett gravid, men klarer ikke å beholde :(

aborterer i uke 5-7 hver gang.

skal nå få hjelp for å finne ut av problemet, evnt. en løsning på det.

utrolig hva man plutselig skal igjennom for å få til dette.

 

men hvis jeg er gravid denne gangen, så er det jo ikke garantert at det går galt. så håper fortsatt som besatt :)

 

fikk forresten opp svak strek i dag også på billigtestene, men sliter fortsatt med å klare å se tydelig om det er farge i den, eller hva det er.

fortsatt ingen tr(4 dager over nå) , og tempene mine ligger høyere enn de noen gang har gjort ved de andre graviditetene.

sank litt i dag, men ligger på 37,09 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da forstår jeg. Det er som du sier utrolig hva man må gå igjennom. Dette må være en utrolig stor psykisk og fysisk påkjenning for deg.

Jeg har hørt at det finnes noe man får for å beholde barnet, husker ikke helt hva det var, men har iallefall lest om den behandlingen tidligere. Du får nok garantert noe slik. Er det at man produserer for mye progesteron, tro? Husker ikke..

 

Du er nok gravid nå, iallefall, det er ganske sikkert. Får da håpe at du får behandling NÅ slik at du slipper å beskymre deg like mye fremover. Noe beskymring blir det vel uannsett, slik er det jo for oss på 1.tri :-)

Jeg blir jo ikke så lett gravid, brukte nesten to år uten prev. men har nok bomma en del mnd også. Brukte 4 mnd når jeg var bevisst på el. Men jeg har jo enda ikke klart å beholde hele tiden ut da, mistet jo sist i uke 12, fosterets uke 10. Det er utrolig trist :-( Så jeg klarer heller ikke å glede meg helt før jeg er over 13 uker.

 

Ønsker deg alt av lykke iallefall, det er vår tur nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅåååhhh liover jeg håper du er med oss. Det med høy temp er jo kjempepostivt da,og tante som holder seg borte. Krysse fingrene for deg vennen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk takk jenter :)

har lagt innlegget mitt inn på slitere jeg da, men får slenge det ut på ass.befruktning også :)

 

håper spiren sitter denne mnd ja, og at legetimen er tidlig nok til at de kan hjelpe meg. det hadde jo vært fantastisk om alt hadde gått seg til denne mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff miraculix.

jeg vet ikke hvordan det er å miste så sent, men jeg kjenner godt igjen følelsene og smertene ved en sa.

det er forferdelig og går hardt inn på deg.

krysser fingrene masse for at spiren din sitter som den skal denne gangen :)

hold deg helt unna koffein da, det øker visst kjangsen for sa.

 

krysser fingre og tær for deg :)

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...