Gå til innhold

Nå har jeg fått brev fra Ullevål (utredning)

Anbefalte innlegg

Dem skriver at de har fått alle prøvesvarene iht. utredning av habituell abort.

Skal møte på poliklinikken og avdelingen for ivf for samtale med lege

neste tirsdag.

Noen som har vært til utredning og vet hva som skjer nå?

Ble litt nervøs når man skal på ivf avdelingen.. Blir det snakk om prøverør da?

Fortsetter under...

Jeg skrev et ganske langt innlegg til deg tidligere i dag, men det ser ikke ut til at det ble festet, grrr....akkurat som de dumme spirene, hehe... Huff, faar daarlig humor her etter en stund.

Flott at du skal til utredning og haaper du vil skrive litt om hvordan det gaar. Jeg har ogsaa hatt noen tap, og det har vaert mye svake streker ute aa gaa, sist naa har jeg glimtet til med en veldig tidlig EXU, som kroppen har ordnet opp i selv, men likevel, skjer det en gang til naa, en tidlig som ikke vil altsaa, saa vil jeg ogsaa utredes tror jeg. Da har jeg tre tidlige paa rappen, naa er det to da men.... Hadde to foer datteren min ogsaa, og i foelge norske leger maa jeg miste tre paa rad for aa kvalifisere, saa de sier jeg er innenfor "normalen", men moro er det jo ikke...

Lykke, lykke til, det maa vaere fint aa faa noen avklaringer da, selv om det ogsaa kan oppleves litt skummelt, saa jeg forstaar at du har litt blandete foelelser. Kanskje det blir ivf avd, saa annen hyggelig kvinneavd et lite aar etterpaa? Man vet jo aldri... Tvi tvi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...