Gå til innhold

Da har jeg endelig testet..

Anbefalte innlegg

Og jeg har store problemer med å ta til meg resultetet,.selv om jeg kjenner det både på humørsvigninger og sterke murringer..

Jenter ..jeg er gravid:)

Helt uvirkelig dette her,kommer til å ta laaaaang tid å forstå.

Jeg gravid,jeg hadde vel mer eller mindre gitt opp..

Her er da domaraton igang..flyr og sjekker ustanselig..

Her kommer fersktbabystøv til alle mine kjære venner her inne..

********************************************************************************************************************************************************************

**********************************************************************************

**********************************************************************************

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8267095-da-har-jeg-endelig-testet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRRRRRRRAAAAATULERER!!!!!!

Dette var virkelig strålende nyheter!!=))

Dette fortjente du! Krysser fingre og tær - for at spiren vokser og trives i åtte måneder til:-)))))

LYKKE, LYKKE TIL!

( Og hold av plass i sofaen til meg o - håper på positiv test om et par dager jeg også..) Suger til meg min dose babystøv!

Tusen tuuusen takk..

Sofaen ja...jeg kan melde meg inn på modnegravide ja,aåå dette

er bare så utrolig.

Skal melde meg inn og lage god plass jeg.

Håper det er ok at jeg skriver litt her iblandt,har jo bodd her inne i

over et år,så vil gjerne følge dere frem til positive tester.

Annonse

Annonse

åhh tenk det??- hvordan føles det??- prøvde ere mindre denne perioden er det derfor det klaffet? har hørt at de som ikke prøvde så mye blir gravide uten noe stress.. vi prøver hele tia vi.. jaja.hvor mange pp gikk du?__

suger til meg støv.. lykke til skifer.. håper du får fine mnd fremover..

Tusen takk..

Jeg blir rørt til tårer her,så gode dere er.((((klemmeklemme))))

........................................................................................................

NoBlonde:Vi har prøvd i godt over et år.hadde sex som alltid rundt el vi da,ingenting annereledes.

.......................................................................................................

Hvordan det føles nå..vel helt utrolig ja,er ufattelig nervøs og glad omhverandre,klarer ikke la være å sjekke etter rødt ustanselig.

Men det var det hert vi har lengtet etter,så klager ikke nei.

.......................................................................................................

Hei og velkommen Skifer!

Har fulgt med deg, - så hyggelig når jeg ser flere av "de gamle kjente" her inne! Selv er jeg 11+2 i dag, og ser positivt på tiden fremover. Er både kvalm og uvel, har ømme pupper og fryser, men det er helt OK!

Gratulerer så mye og lykke til videre!

Kjære deg, skifer - dette var helt fantastiske nyheter - kjenner nesten en liten tårer her, for jeg tror jeg vet litt om hvor mye og hvor lenge du har strevd for dette! Det er deg så inderligt vel undt og jeg gleder meg meg deg av hele mitt hjerte. Dette skal gå bra, vet du! Du går en flott tid i møte!

skifer

Gratulerer, dette er noe som varmer godt og lese. Det er endelig din tur, og denne gangen slipper du ikke unna før om 9 mnd. Ta godt vare på deg selv, og titt innom oss en gang i blandt da.

Suger til meg babystøv og håper det er min tur til og teste positiv om

1 1/2 uke.:)

Litt til støv ..som ekstra lykke til..

Klem klem

Så UTROLIG FANTASTISK kjære skifer :-))!!!!!!!!!!!!

Ble så glad på dine vegne at tårene kommer fram.......

Dette fortjener du !!! Så deilig at det endelig klaffer for deg igjen!

Tenk- om 8 mndr sitter du med et lite gull i armene dine - for nå SKAL alt gå bra!!

Kos deg med den lille hemmeligheten- nyt vissheten og følelelsen- dette fortjener du virkelig :-))

Det gir håp til oss andre også- takk skal du ha !!

Mottar min dose babystøv med takk :-))

Masse klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...