Gå til innhold

Oktober: Noen som har hatt barnevakt enda?

Anbefalte innlegg

Skal ha i kveld, og jeg har hatt vondt i magen i hele natt hehe. Han er så mammadalt om dagen, blir sint som bare det om han er hjemme sammen med pappa en liten stund. Han kommer sikkert til å ta livet av denne stakkar barnevakten, men hun vet hva hun går til, og vi skal bare rett borti gata, så det går nok bra, spørsmålet er nok om jeg klarer å slappe av å kose meg.

Hvordan gikk det første gang dere hadde barnevakt?

Fortsetter under...

Vi var i bryllup i sveits i januar og de hadde barnevakt for de som ville ha det. Vi sa nei og hadde han med oss, men under middagen var han saa grinete og jeg fikk ikke spist. Tok ham til barnevakten og han var der hele kvelden. Jeg gikk ned og sjekket et par ganger, men han hadde det kjempebra. Det var saa deilig aa ha barnefri og vite at han var trygg. hun hadde mobil nummeret vaart, saa jeg kunne bare slappe av og nyte middagen - anbefales! Lykke til:-)

Vi har hatt et par ganger da vi har vært på kino. Som igår f.eks! Det gikk kjempe fint! hun hadde bare vært blid og pratet masse... Barnevakten (besteforeldrene) satt hjemme hos oss, og de kom litt før, så jeg fikk se om hun ikke gråt eller noe hvis de holdt henne. (hun er mye redd andre) men hun brydde seg ikke,så vi gikk på kino,med mobilen klar! Men må si jeg grudde meg masse før de gangene andre har passet på henne.....:(

her har farmor passet han en gang da vi måtte i begravelseda var han 2 mnd, og mormor passet han en kveld vi måtte bort,da var han 3 mnd...:) det har gått kjempefint, og han koser seg med de, men så er vi jo mye sammen med de tilvanlig og da, så de er kjente for han:)

men er vondt i mammahjertet ja...skynder meg hjem!:)

Japp... har haft barnevakt flera ggr då hon redan gått o lagt sig kl 19. På dagen så har jag vart borta ett par ggr men då har ju mannen vart hemma.. o det e ju inte riktigt samma sak. Hon trivs gott i både pappas o storebrors sællskap. E ju bara bra før dem o en sjælv att vara borta lite från varndra. Inget de tar skada av. Ska bort på honeymoon crusie till Bahams om två veckor.. då ska svigermor ta sig an barnen. Kommer vara med på båten dock men bo i en annan hytt.. så vi kan få koppla av lite utan barnen... ska bli deiligt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...