Gå til innhold

Dere med jenter i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed om at jeg får en jente igår..:)

Men klarer ikke helt å slå meg til ro med det.. (Handle klær osv..) pga de er visst større sjangs å ta feil på jente enn gutt. Hva med dere?

Er forresten 18 uker,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratulerer !

Jeg fikk beskjed på UL rett før jul at jeg venter jente - og da sprang jeg nesten inn i nærmeste butikk og shoppet masse deilige, små rosa plagg....hi.hi

Siden har jeg tenkt at sjansen for at det er feil er jo tilstede - så da er det jo dumt å ha en hel rosa garderobe....

Men for 4 uker siden fikk jeg det bekredftet på nok en UL og ble viiist at det ER jente så da bar det rett i butikker igjen - på salget.

Min lille prinsesse har allerede nå en anselig garderode hun......:)

Cluet er å ikke ta av alle merkelappene - da får du vist byttet det meste sies det. Jeg har kjøpt det meste på salg, men det var så billig så det er ikke krise om jeg må gi det bort. Kommer til å vaske og ta med rosa til sykehuset jeg iallefall !

Skrevet

Tusen takk for det:))

Ja, jeg får nesten bare stole på gynekologen da..:)

Men tror ikke jeg skal kjøpe såå mye rosa..selvom det er sååå masse fint da..:)

Men noe blir det iallefall..Men kan man bytte noe 5 mnd etter man har kjøpt det da:)?

Skrevet

Ja jeg tror man kan bytte selv om det er lenge siden når det er babytøy....har hørt d iallefall.

Men - det er DYRT med jente i vente !!!!! He,he. Er jo såååå masse nydelig........

Dessuten sier min jordmor at det er sjelden de sier kjønn hvis de er i tvil og at hvis de er sikre er det sjelden de tar feil. Men om man ønsker veldig at det skal være riktig er man sikkert mer redd for at det er feil også.....

Kos deg med rosashopping du og får du en gutt på magen når den tid kommer så blir du like glad for det samt at du/dere får en god latter :)

Skrevet

JA, tror det fort kan blir dyrt ja..:)

Er det en gutt har jeg et lass med klær fra sønnen min...:o)

Tror og at de sjelden sier kjønn hviss de er usikker..:) Er jo ikke bestandig de tar feil da...

Var så sikker på at det ble gutt at jeg kjøpte det flotte Nikesette med lue, sokker og body i newborn i blått...Det må jeg bare legge på hylla da:o)

Skrevet

jeg har ikke kjøpt noe selv enda,men har fått en del.

Har fått to nyfødt sett, feks, og det ene er i gult/brunt/hvitt, og det andre er rosarosa:)

Jeg ser ikke noe galt i at en gutt kan ha litt rosa på seg og ei jente litt blått jeg da... har feks sydd blått vognteppe.

Men jeg stoler egentlig veldig på at det blir ei jente, vi kunne vite det sånn med 80-90%sikkerhet..

men blir det en liten brynjar i stedenfor aurora, løper nok mannen min ut og så blir det noen skikkelig gutteklær også.. hehe

de vokser jo så fort ut av de første klærne, så jeg tenker at det gjør ikke stort.. og når det gjelder utstyr ellers, så kjører vi hvitt av det meste vi.. ettersom alle møblene våre er hvite.. (hm.. kan bli spennende med småbarn i hus... hehe)

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta i magen :) Jeg trodde også at jeg hadde en gutt i magen så etter den ordinære UL turte jeg ikke kjøpe noe rosa alikevel. Men mamma og mannen min slo seg til ro med at det er en jente her så mamma har kjøpt endel rosa. Nå har jeg vært på en ultralyd til og da sa de også at det er en jente, så da får vi tro at de har rett. :) Men om det skulle komme en gutt så får vi heller kjøpe litt blå klær og gi bort det andre vi har kjøpt. Er i uke 26 jeg.

Skrevet

Heihei :)

Jeg var også skråsikker på at det lå en liten gutt inni her, så overraskelsen var stor da jordmor sa jente. De kan jo aldri være helt sikre, og har jo hørt nok historier der ul sier en ting og ut kommer noe annet..!

Jeg hadde egentlig bestemt meg for at jeg ikke ville ta flere ul, men nå er jeg neimen ikke sikker.. En ting er de rosa klærne, men vil så gjerne VITE! Så tror det blir en ul til her i gården, bare for å bli litt sikrere ;)

Skrevet

Jeg var og SÅ sikker på at det ble en ny gutt...! Magen spiss, ikke kvalm, kinesisk kart sa gutt, hjerteslag på 140 og DEN guttefølelsen..:) hihi..

Gjør heller ingenting at det kommer ut en gutt da...Men jeg vil vite jeg og..:)

Blir sikkert 3D ul på oss:o)

Skrevet

Jeg fikk beskjed av lege på ul i uke 16+4 at tv1 er 100% jente og at tv2 er over 90 % jente.

Jeg spurte om det var stor fare for at det kunne være feil, men på tv1 så vi eggstokker så det kan ikke være feil. Han mente at tv2 ligger dypere og ikke kan se eggstokker pga det. Men han sa at han har mange mange års erfaring med dette og at når han mente det var over 90 % så var det også gangske sikkert. Ingen kan heller være sikker før de er født.

Men jeg skal til ny ul på tirsdag, så jeg er spent om de ser det samme da.

Jeg har handlet MASSE MASSE kjoler og rosa nå.....så det hadde vært best om det stemte sånn sett...men tar ikke av merkelapper pga det.

Har gutt fra før og har alltid elsket å handle og pynte han, men ser jo nå at det blir enda dyrere å få jente....korreksjon JENTER.

Hi hi......GLEDER MEG SÅÅÅ.

Spennende til tirsdag med andre ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...