Gå til innhold

Jeg HATER amming....


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Skal lage sånn "jeg hater amming" klubb!! Tror ikke jeg kommer til å amme mer, om det ikke er nødstilfelle altså...

Lillegutt våknet klokka tre i natt, etter å ha spist 160 ml klokka tolv og var kjempesulten, jeg var utrolig trøtt og sliten. Orket ikke varme mm som jeg har pumpet, så tok han bare i senga for å amme ann, det har vært nok tidligere, selv om jeg har slitt med lite melk. Og han bare gråt og marka seg selv om det var mer enn nok melk i puppen, sugde litt, snudde seg bort og skreik....ååååå jeg blir så irritert altså!!!

 

Jeg HATER HATER HATER amming....og det som gjør meg enda mer pissed er at FREMMEDE mennesker spør om jeg har nok mat...HALLO!!!! er ikke det litt privat...drittfolk!!!

 

Litt klaging og syting på morgeskvisten...forbarmet over amming igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet godt hvordan du har det.... jeg prøvde jo å delamme etter at jeg måtte begynne med mme.. men det var et sant helvete... lillegutt hadde blitt vant til flaskene, og der kom melka mye lettere, så han sugde på puppen i 2-3 minutter og så snudde han seg bort og skrek :/

 

så for en uke siden ble det slutt på amminga... når går det kun i flaske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn i klubben din!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Og ja, hvordan i helvete kan folk få seg til å spørre: Og du har nok mat?

 

HVA?????????????? FREKKE FAENS KJÆRRINGER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei dame på flyplassen sa til meg mens jeg satt og ammet: "Er han ikke fornøyd??! Kanskje du ikke har nok melk??"

Jeg holdt på å begynne å grine! Har slitt med delamming i 9 uker.

 

Så fikk jeg sopp, brystbetennelse, store sår på brystvortene som sprekker opp og blør! DA VAR DET NOK!!

 

Nå spiser jeg "melkestopp piller", penicilin, paracet, og smører med en sterk krem jeg også fikk på resept.

 

Melder meg inn i klubben!!! NO MORE PUPP til mini!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg også inn!!

Har lite melk,driver å kombinerer men det går jo rett til h..

Nå bare spytter han ut puppen,kaver og gråter ved puppen!

Så mange som ikke tenker over hva de sier!.

BLÆ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg sååååå godt igjen! Sleit med amminga helt fra vi var på sykehuset, fikk det liksom aldri helt til. Men siden alle mente det beste for lillegutt var å få pupp, så prøvde og prøvde vi! Var helt utslitt på slutten av hele greia....men etter 3,5 mnd var det full stopp....da hadde jeg nesten ingen melk igjen. Kan love at vi fikk et helt nytt liv etter at vi sluttet med puppen og gikk over til bare mme!

 

Man føler jo at folk nesten ser rart på deg når du sier at du ikke ammer, er liksom skikkelig fy,fy det. Men selv synes jeg rett og slett det var en befrielse! Var faktisk også etter at vi gikk over til mme at lillegutt begynte å legge på seg skikkelig, var tynn og spinkel de første mnd. Nå har jeg en krabat på 7 mnd som er blid og fornøyd, og som har tatt igjen sine jevnaldrende på vekta ( var bare 2850 g når han ble født).

 

Syns rett og slett at alle andre ikke skal legge nesa si opp i om vi ammer eller ei, og la dette være helt opp til oss selv!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

melder meg inn her as..... jeg ammer ikke i det hele tatt lenger, gjorde det i 2 uker, fordi alle sa amming er så bra.... men det ekke bra for en hver pris as... man skal kunne leve oxo da... vi fikk ikke til amminga, og Amalie la på seg 30 gr på en uke,, da gikk jeg rett å kjøpte mme.....

 

Hater det amme hysteriet som er overalt as....

 

De barna som får mme blir like bra som de som blir amma....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkuratt hvordan du har det:/ Det viktigste er at både du og småtten har det bra

 

Liter selv med lite melk, tynn melk og treg melk. Heldigvis (bank i bordet) har jeg ei jente som ennå tar puppen ved de fleste amminger, men fy f#¤%& vi krangler til tider.

 

Melder meg inn i klubben din Iselin79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...