¤Gullklumpen¤ og ¤Tulla¤ Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Jeg tror jeg er gravid...fikk gravid på cb digital igår kveld 3-5 dager før ikm...tør ikke helt sleppe jubelen løs. Var slik forrige gang og og da gikk det galt etter bare en uke... Men sender ut babystøv til alle som vil ha i tilfelle det stemmer og går bra!!! ******************************************************************************************************************************************************************** Håper dere andre snart blir med over på 1. trim.
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Gratulerer så masse!!!!! Det går sikkert fint!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Gratulerer så masse :) som sagt over her, denne gangen går det finfint
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Gratulerer ) Håper du snart kan slippe jubelen skikkelig løs, og komme opp til skyene der vi er ;o) Så deilig.... Lykke til....velkommen til 1trim og oktoberklubben på BIM )
kine 24.12.2007 Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Gratulerer så masse!!! Tror jeg må fange litt babystøv her nå, redd jeg har veldig tidlig spotting :-)
Suretær Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 gratulerer, det går sikkert fint denne gangen. Klem obs, suuuuuuuger til meg støv : )
¤Gullklumpen¤ og ¤Tulla¤ Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2007 Takk for lykkønskninger...og gratulasjoner...koselig!
*snart mamma til 2* Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 Gratulerer så mye!!!! Håper jeg kommer etter snart. Er 2 dager over ikm og tester fortsatt neg, men har ikke mistet håper. Grabber til meg babystøv i mens.....=)=)=) Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå