2 + 1 Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Har disse kriteriene da: - lett å trille - lett å pakke inn i bilen - solide hjul som tåler skikkelige grusveier - ikke for tung - må kunne ha babybag samt sitte del samtidig. - babybagen må kunne være vendt så mor ser baby mens sittedelen vendt andre veien. - hmmm ja det var vel det hele.. Hva anbefaler dere?? Vet at jeg har sett en slik vogn en gang.. men aner ikke hvor. Og klarer ikke finne den noen sted. HJEELP Har fortsatt noen mnd på meg.. men da MÅ jeg ha den!
mamma til3 Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Har du sett på denne siden? http://www.babyproffsen.se/katalog/2006/pdf/12.pdf Ikke prøvd den men lurer veldig på å kjøpe den til dagmammajobb hvis den ikke er for dyr! Ser god ut! Kunne tenkt meg å hørt erfaringer om den:)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 http://www.easywalker.nl/noo/duowalker.html Denne virker veldig bra! Har den bla hos Barnas Hus...
Da HarViTreUnger Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 www.philandteds.com - e3 vognen med babyinnsats ) Den har vi. babyen ser deg og storesøskenet sitter forovervendt med fin utsikt. Jeg digger denne vognen - den er lett å trille og veldig praktisk.
Blue Lady Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Høres ut som at du vil ha mest nytte av OTH eller Easywalker Vi skal ha phil&teds e3 med søskensete
sivuna Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Tror TFk sine er veldig gode også! Ikke prøvd selv, men sjekka masse for en stund siden for å hjelpe ei venninne og denne har liksom alt. Du kan sjekke mer om de på www.buggy.de
*to prinsesser* Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Vi har OTH Urban Jungle sin tvilling/søskenvogn og er veldig fornøyde med den!!! Den oppfyller alle kriteriene over, og er den fineste av alle søskenvognene og se på!! Ulempe; litt dyr, men kan kjøpes brukt på finn feks!! ANBEFALES!!
sivuna Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 Du burde forresten absolutt se etter ei vogn med håndbrems! fryktelig praktisk i bakker-to unger kan fort bli tungt.. TFK har dette også
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Koelstra sin søsken/tvillingvogn er helt genial! Jeg har selv koelstra's duovogn, og er storfornøyd!!! www.koelstra.com
Larviksjenta. nr4? Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 tfk joggster twist. se på www.babyjungle.nl
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #12 Skrevet 20. februar 2007 Vi endte med duowalker fra easywalker ut fra nesten samme kriterier. Vi har kassabil så vi vil ikke trenge å legge den sammen når vi er ute og farter, men den var lett å slå sammen og er ikke av de største sammenslått tror jeg. Har bare prøvd den med sportsdelen, måtte ut å låne nabogutten for en trilletur den dagen vi fikk den i hus, hehe. Trilla på grusvei og den var kjempelett å manøvrere. Eneste negative jeg har funnet med denne er at håndtaket er noe høyt og ikke justerbart. Selv er jeg 1.70 og jeg ville i hvert fall ikke hatt det noe høyere.
Blue Lady Skrevet 20. februar 2007 #13 Skrevet 20. februar 2007 På TFK kan du ikke ha en separat bag og en sportsdel. Det du evt. kan er å ha baby i softbag i den andre sportsdelen.. men de er vendt fra deg, vet ikke hvor aktuelt det er for deg
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #14 Skrevet 20. februar 2007 Nå får du kjøpt en hardbag til å sette/feste i det ene sete på twinner twist.Da får du bebbisen mot deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå