Gjest Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 ***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'' Deler så gjerne ) Det er bare å ta imot! Det har jo vært overflod av det her denne uken ) Etter 7 humørsvingete prøveperioder skøt lykkepilen opp i været i går morges! Nå fabler vi om navn - fnis ) 5uker gravid, en god start ;o) Jeg er så glad for at det er så mange av oss fra BliGravid som har unnfanget babystøv, og jeg har lagt merke til at det er fortsatt masse plass i oktoberklubben - ta plass )
jåsjenta Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Jeee, grafser til meg masse. hehe.. Trenger det sårt! Etter 2,5 år med prøving, så føler jeg at nå er det skikkelig på tide at det klaffer!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Tar gjerne litt babystøv jeg, eller masse, hehe. Tusen takk og gratulerer så mye!!!=)
melkekua™ Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Jeg grabber til meg litt ;o) ************* Dette var skikkelig gla' nyhet! Har sendt deg en pm! Stoooor gratulasjonsklem.
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Nå bare sier jeg som det er! Jeg er skuffa over jentene her nå. Skjønner at det har blitt for mange gravide her denne uken. For pokker meg til dårlig gratulasjonsliste har jeg ikke sett makan til.... Etter 7 pp som har vært slitsomme nok, og masse gratulasjonshilsener til andre... Hadde jammen ikke trodd at jeg skulle bli skikkelig oversett her inne... ( Mulig teit, men jeg ble skuffet uansett.... ( Tusen takk til de fem som har giddet å sende meg en positiv tanke, det er jeg veldig takknemmlig for. Emblamamma I LOVE U ) Her er mer babystøv******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
kine 24.12.2007 Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Uff da. Synes absolutt du fortjener mange flere gratulasjoner, så... GRATULERER så mye, det var velfortjent etter så lang prøveperiode. Må bare beklage, men merker jeg blir veldig selvsentrert når jeg driver med denne prøvingen. Trengte en oppstrammer....mange takk :-)
kine 24.12.2007 Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Glemte å ta med meg babystøv...det vil jeg jo ha :-)
Jule1982 Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 Jaaaaaaaa, jeg grabber til meg masse, oxo!! Etter en MA jeg trenger dette presserende! Tusen takk og lykke til ;-) Klem fra
Fablefant✿ Skrevet 17. februar 2007 #9 Skrevet 17. februar 2007 mmmmm.. lar babystøvet trenge seg frem der det gjør nytte for seg!!
*snart mamma til 2* Skrevet 17. februar 2007 #10 Skrevet 17. februar 2007 GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!! Jeg venter fortsatt på positiv test... 2 dager over ikm og fortsatt neg test. Jeg er så utrolig lei av å vente! Grabber til meg MASSE babystøv=)=)=)=)=)=)=)=) Lykke til på 1.tri og håper vi sees der snart=)
¤Gullklumpen¤ og ¤Tulla¤ Skrevet 17. februar 2007 #11 Skrevet 17. februar 2007 Gratulerer så masse! Blir med deg over i oktoberklubben jeg... Moro dette... Når er termin sånn ca?
-fant - 05.03.2008 Skrevet 17. februar 2007 #12 Skrevet 17. februar 2007 gratulerer så mye.. lykke til i tiden som kommer.. jeg venter ikm om en uke.. har mensmurringer allerede så jeg har sikkert regnet feil.. men tar uansett i mot alt det babystøvet du har å avse..
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #13 Skrevet 17. februar 2007 Tusen takk kjære jenter! Visste at denne siden er så positiv som jeg alltid har kjent den ;o) Men guri, man kan jo bli en smule gææærn av alle de positve testene... når det ikke er sin egen! ¤Gullklumpen¤ - Gratulerer så masse til deg også! Fantastisk at du også fikk være med på gulluken uke 7 - med retten til å bli gravid ) Jeg har regnet ut at termin er ca 22/10. Har uregelmessig syklus, så jeg tok de siste halvårs sykluser og delte på antall og da kom 36 opp. Så da skrev jeg opp det på terminkalkulatoren. Så da får vi se.... Nå er jeg i uke 6 (vært gravid i 5 uker) sies det på min egen side, og på oversikten på babyverden.no står det at hjertet begynner å slå 21 februar. En stor og viktig milepæl....av mange nå. Lykke til, gleder meg til å følge deg på 1 trim/oktoberklubben. Vi får holde sammen. Gå inn på profilen min, der står det bittelitt mer om oss ) God helg, og det er mer plass i oktorberklubben så ta imot ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************' babystøvet og test positivt for f..... ;o) (Litt harry sagt, men jeg mener det!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå