Gå til innhold

Over midnatt, og endelig termin - hvem flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

17 februar - og endelig er termindagen her...

Vi venter fremdeles på vår Sofie - og kroppen min begynner å bli litt utålmodig nå..

Ikke veldig mange tegn på at huin har tenkt seg ut gitt...

Hva med dere andre?

Flere som har termin i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har også termin i dag, men kan ikke si at jeg har så stor tro på at noe skal skje akkurat. Tror lillegutt har det alt for godt inni magen min. Spennende dager må jeg si men vanskelig å få gjort så mye fornuftig. Hva gjør du for å få tiden til å gå?

Skrevet

Hei!

Hadde termin i går....veldig lange dager dette her. Samboeren min prøver å få meg til å nyte de siste rolige dagene, slappe av og tenke positivt - men jeg er virkelig klar for å føde! nå!

Er tung i kroppen selvfølgelig, sover dårlig, men er først og fremst veldig veldig spent på å møte den lille babyen som lever inne i magen min! Gleder meg såååå til å se det lille nurket.

Lykke til jenter!

:o)

Skrevet

hehe... trodde aldri jeg skulle bli så utålmodig - for jeg har haugevis av ting å få orden på... Men... så orker man jo ikke så mye heller...

Kroppen min har nå et tillegg på 24 kg siden jeg ble gravid - og jeg føler meg en smule hemmet...

I tillegg får vi min kjæres to 8-åringer hit på vinterferie om 6 dager- og det hadde vært godt om skatten var ute av magen til da.

Men - hun trives visst der inne :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...