Gå til innhold

Ull og andre ting i mai

Løvemamma til 2 prinser c",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på hva som egentlig trengs av varme klær i mai. Er det tull med ullbody/ullluer osv i mai? Mai kan jo være ganske lunefull...Langermede bodyer er vel kjekt året rundt,eller?

Fint om noen kan gi et lite tips.Ikke lett å være 1.gangs bestandig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt, men ull skal visstnok være bra hele året det... Enig med deg i at mai kan være lunefull da, det er så lett for oss å tro at det er varmere enn det egentlig er, siden vi har vinteren friskt i minnet ;-)

Uansett tror jeg langermede bodyer er fint da, for ungene avgir så alt for lett varme når de er bittesmå... :-)

Skrevet

Takker(";)

trenger liksom litt bekreftelse på at ikke alt man grubler over bare er tull.

Skrevet

Enig i det ja :-D

Da er iallefall vi to enige ;-)

Skrevet

Greit å ha litt ull til babyen og langarmet body. Ikke alle babyer som er varme av seg og de trenger self litt ekstra klær på. På sommeren kan det være greit å ha lange armer de dagene det er sterk sol, selv om babyen er i skyggen og til dager med dårlig vær. Kan jo være kalt her i norge på sommeren også.

For noen år siden var sommeren så kald at jeg gikk med ullgenser flere ganger. Så både ull og lange armer og bukser. Evnt str.bukser.

Skrevet

På 17 mai i 2005 ble min jente kledd i hjemmestrikket ullbukse og genser og lå i dunpose, det var bitende kaldt og surt. Så ullklær kan nok være greit, ja, særlig når dere skal ut.

Av en eller annen grunn brukte vi lite ull til mitt februarbarn, skjønner ikke hvorfor. Kommer til å bruke mye ull til nestemann, utrolig godt!

Skrevet

hei- jeg selger ubrukte ullbodyer i rødt eller marineblått i merket tom og trine ( fra sparkjøp)i str 60 - 2 for kr 100..råbillig- jeg har 8 stk- Min lillegutt vokste så fort at vi ikke fikk brukt de. Ta kontakt på [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...