Gå til innhold

Er det hormonene som gjør det?

Anbefalte innlegg

Jeg har våknet om natten nå de siste dagene av at jeg kaldsvetter, sengen er våt og jeg fryser som bare det, er det hormonene som gjør det?flere som har opplevd dette?

I tillegg så synes jeg at jeg lukter så fort svette, pleier vanligvis ikke å lukte svette...helt pyton dette, men det er vel hormoner som er ute å herjer,,,,,?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8265512-er-det-hormonene-som-gj%C3%B8r-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Begynte å le da jeg leste dette innlegget, kjenner meg veldig igjen...;-)

Jeg våkner også om natta og er kliss-klass gjennomsvett av svette:( Må legge noe oppå lakenet, og bytte dyne i løpet av natten, spesielt siden lillegutt skal oppi når jeg skal amme han..

Og ja, stinker svette på dagtid jeg og! (Pleier ikke gjøre det til vanlig). Dusjer og tar på deodorant hver dag men det hjelper liksom ingenting syns jeg...

Akkuratt samme her, må legge et håndkle oppå lakenet, snu dynen og puten... så når jeg skal amme mini holder jeg på å fryse meg ihjel.

Gjør samme som deg også dusjer, deo, rene klær... men etter en spasertur stinker jeg svette, føler meg utrolig sexy, ehh..=)

Går vel over ,noe må vi nok ofre for englene våre=)

Hovedinnlegger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...