Frk. Vable Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Er avhengig av truseinnlegg hele tiden da utflodsmengden har økt en GOD del i svangerskapet. Har til nå brukt Libresse, men syns jeg klør sånn på huden der nede hele tiden. Har kjøpt First Price sine truseinnlegg nå for å se om jeg merker forskjell. Det er jo ikke sikkert det er truseinnlegget sin feil i den forstand, det kan jo være pga. at huden ikke får puste skikkelig pga. at jeg bruker de hele tiden? Eller hvordan er det med dere? Reagerer dere på visse truseinnleggs-merker? Tror ikke det er soppinfeksjon, for det har jeg og hatt, og det går mer inni skjeden. Dette er kløe på selve huden "utenpå", hvis dere skjønner... Andre som har det sånn?
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 bruker noen fra alldays... Funker fint... men bruker aldri om natten... Da får musa lufte Får og kløe når jeg bruker hele dagen... Tror rett og slett huden reagerer på å være småklam over så lang tid...
~Blomst~ Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Jeg bruker Euroshopper sine truseinnlegg. Synes de fungerer helt fint. De er utrolig billige så jeg bytter hver gang jeg er å tisser, og det er ganske ofte. Bruker de ikke på natta da.
Minimo <3 Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Jeg bruker noe som heter midinette, er avhengi av de:p de får du kjøpt på max og europris.. drit billig og:D
chill+enda en til Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Jeg bruker Libresse, syns de er best. Men bruker ikke om natten da, lufte litt
Frk. Vable Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2007 Nei, jeg bruker heller ikke om natten, da er jeg totalt i nettoen!! Hadde vært det oftere, hadde det ikke vært for grunnen til at jeg bruker truseinnlegg... hehehe... Litt kjipt å gå naken rundt i stuen med en dorull i hånden...hehe, æsj..
chill+enda en til Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Haha, nei huff... Har forresten investert i tisselaken til å ha i sengen, i tilfelle vannet skulle gå sånn type midt på natten. Mye å huske på...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Prøv med truseinnlegget til Tena Lady, de er kjempegode. Jeg fikk tips om å bruke Tena sine bind under renselsen også, de var veldig gode og jeg slapp kløen da også.
Frk. Vable Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. februar 2007 Ok, men har Tena Lady truseinnlegg? Er ikke det bleier da?
snartmammapåny Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 jeg bruker '"alldays descreet multiform" eller hva det var de heter.. Faktisk kjempe gode. Blir ikke klam i de, tror de "puster";) Og så fomer de seg etter den trusen du har, enten del er stor eller liten;)
Hanne-mor Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 Jeg bruker Libresse til g-streng. Brukte ikke truseinnlegg før jeg ble gravid, men utfloden har jo økt veldig i svangerskapet, så MÅ bruke det. Ligger naken om natta, så det blir luftig
Blåbærlyng Skrevet 17. februar 2007 #12 Skrevet 17. februar 2007 Bruker Libresse truseinnlegg med aloe vera. Ganske gode og sitter der de skal. Beste jeg har prøvd. (har forresten sopp, men klør bare på utsiden. ingenting inni.)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 17. februar 2007 #13 Skrevet 17. februar 2007 Jeg brukte libresse, men det ble så klamt at jeg endte opp med sopp. Nå skifter jeg heller undertøy i løpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå