sterio Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Eg har forelska meg litt i den nye vogna te Brio. Men mannen min meine me heller skal kjøpe ei brukt ei. Har funne ei som kan vera eit alternativ, men det er ei Emmaljung sportsvogn står det. Veit så godt som ingenting om den. Nokon som har hørt nåke? Håper nokon kan vera ærlig med meg, òg svara...! Tusen takk til alle som svarere!!!
snartmammapåny Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Er det bagvogn (duo/kombi) du sankker om eller? Hvilken brio vogn snakker du om? En emmaljunga sportsvogn er jo beregnet på litt større barn, fra de kan sitte selv... Derimot om det er emmaljunga sport kombi du snakker om så er jo det en vogn både med bag og sittedel...Og om den ikke er så veldig gammel så er jo den sikkert et bra kjøp.. Spørst jo self hva du må betale for den da..
sterio Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2007 Emmaljung vogna er 2004 mod. står til 1900,- på finn.no. Men det er ei sånn ei som man kan ha ein begg oppi. Når det gjelder Brio vogna er det ein Brio Happy trur eg det var den heiter. Den har ein egen begg, og eit eget sete. Har termin i april, så eg føle eg vil ha babyen i ein begg til sommer. Syns babyen er litt liten til å berre ligge på eit teppe oppi ei vogn, sjøl om det er nokon som meiner det går heilt fint.
snartmammapåny Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Personlig så vil jeg ha en egen bag, eller iallefall en god soft bag i vogna. Men om det er mulig så kan dere jo gjøre et kupp å få en vogn til under 2000kr. Men kommer jo ann på om du liker vognen godt da. Selv ville jeg ikke brukt noe penger på en vogn jeg ikke var 100% fornøyd med. Man skal jo bruke vognen så godt som hver dag i lagt tid, så jeg mener det er viktig å kjøpe noe man er fornøyd med. Har selv kjøpt en emmaljunga edge duo, glder meg til å ta den i bruk;) Bare litt over en mnd til nå
sterio Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2007 Ååååå.... Du er så heldig, berre 1 mnd igjen. Eg er så lei allerede, så eg trur det skal bli lange 2 mnd.... Men Tusen takk for at du delte di meining. Det gjer så godt å få høyre ka andre, enn berre dei som står deg nær har å sei. Tusen takk!!!
Thea's lillebror 01.07.07. Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 jEG FORELSKET MED HELT I NYE TIL bRI JEG OGSÅ - I LYSEBLÅTT. JEG OG SAMBO DRO TIL aLNABRU BARE FOR Å SE PÅ DEN, OG HAN SYNES DEN VAR KJEMPEFIN! Så vi kjøpte den, for den var faktisk ikke dyr! God å trille var den også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå