Gå til innhold

Tips til RIMELIG, GOD og PRAKTISK reisetrille??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett meg blind på alle reisetriller/paraplytriller som finnes og klarer ikke bestemme meg. Er det noen som har gode, og dårlige erfaringer å dele med meg?

Har en Emmaljunga duo vogn til min datter på 10 mnd, og vogna er super i Tromsø (særlig nå med 1,5 m snø og 15 minus...), men som kjent ganske stor og tung. Skal ut og reise på tirsdag (ja - det haster å handle nå!) og har bestemt meg for å kjøpe en sammenleggbar reisetrille til turen, og til senere ferier og også til små handleturer osv. Det er viktig at den kan pakkes sammen og bli ganske liten, at den har full liggestilling, at den er god å trille (på varierende underlag) og at den har kalesje. Som om ikke det var nok har jeg også ønsker om at den skal være relativt rimelig - som om det går an å få både i pose og sekk...

Hadde også vært kjekt om den kunne brukes med baby-bilstol (tenker allerede litt på neste baby...)

Noen som kan hjelpe en forvirret med dårlig tid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en trille fra knorr pram og er kjempe fornøyd. Blir liten, veiern 8 kg, bra kalasje til å være trille, stor handlekurv, men koster litt 1600,-.

Andre jeg vet om som er bra:

- babytravel har flere til ok pris. Har flere venninder som bruker disse vognen og de er veldig fornøyde

- troller buggy reisetrille 598,- www.rudo.no

- Carena (vet egentlig ikke noe om de bortsett fra at det er vel ganske grei pris på de)

http://shop.babybest.no/?page=shop/browse&category=barnevogner_reisetriller&

(det er ingen frakt på varer som bestilles før påske)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...