Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Synes mange her inne krangler altfor mye med mann/sambo til i hele tatt å tenke på barn jeg..
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Hvilke tråder sikter du til? Dersom du ikke tør å stå frem med fullt nick (som også er rimelig anonymt) da behøver du ikke si noe. Alle har vel noen diskusjoner innimellom... Ikke gidd å skap sur stemning her inne!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Unødvendig med slike innlegg. Blir naturligvis krangling når man er uenig om en så viktig ting. Vær så snill og vær litt mer konkret og litt hyggeligere hvis du absolutt skal komme med sånne innlegg. Grunnen til at vi har dette forumet er at vi skal støtte hverandre.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Dette er et forum for alle, jeg sier bare meningen min. Dersom dere ikke tåler det, kan dere heller ikke være på et ÅPENT forum. Ingen eier forumet, og ingen bestemmer hva som skal bli sagt/ikke sagt. Og hvis man er like anonym med nick, hva er da problemet med at jeg signerer anonymt?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 For min del er det ok at man vil signere anonymt, men er jo bedre å stå fram med eget nick når man har slike meninger. Med en gang det er noe negativt som skrives, så brukes anonymknappen. Du kan jo fortelle hvilke tråder du tenker på? Vanskelig for oss å vite hva du sikter til. Eller ville du egentlig bare få det ut?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Jeg signerer anonymt uansett hva jeg svarer, og akkurat det bestemmer jeg vel selv. Vanskelig å si hvilke tråder jeg sikter til. Jeg snakker generelt, har vært inne og kikket på denne siden fra og til siden den ble opprettet. Og da har min oppfatning vært mye krangling med sambo/mann. Men dere er her jo MYE mer enn meg da, så dere vet jo best. Dette var bare mitt inntrykk etter å ha lest endel her inne.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Det som er interessant er jo hva dere synes selv da. Krangler dere mer eller mindre nå enn før? Jeg har selv vært i et forhold der vi kranglet ganske mye. Ble veldig veldig slitsomt i lengden!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 I begynnelsen, da jeg tok opp baby-temaet kranglet vi hele tiden, og det var absolutt ikke noe bra. Sa til han at jeg ville ikke ha barn nå jeg heller hvis vi har det sånn. Men etter dette har vi respektert hverandre mye mer, og vi setter mer pris på hverandre. Nå krangler vi sjeldnere enn det vi gjorde før jeg tok opp baby-temaet, og har et mye mer romantisk forhold enn det vi hadde. Vet ikke hvorfor, men det er ihvertfall positivt=) Er du i et fint forhold nå da?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 Ja, ingenting er bedre enn det. Da er dere hvertfall på rett kjøl, skal se det blir babylaging og greier om ikke så lenge da! Jo, har det utrolig bra nå. Har nok funnet mannen i mitt liv, er veldig fornøyd. Men det er jo klart, alle krangler jo innimellom. Ellers hadde det nesten blitt kjedelig tror jeg...ingen make-up heller da..;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 Ja får håpe det blir babylaging om ikke så lenge=) Så koselig at du har det bra nå og har funnet mannen i ditt liv da. Hadde blitt litt kjedelig hvis man aldri kranglet ja, hehe;o) Du får ha lykke til med prøving, graviditet eller det du driver med=) Kanskje noen fler også har svar på om de krangler mer eller mindre.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #12 Skrevet 16. februar 2007 Jo, takk i lige måde! Driver og prøver vi da. Hadde IKM for 8 dager siden, ingen tegn til tanta. Testa negativt 2 dager etter IKM. Ingen symptomer på verken tanta eller graviditet. Spennende tider!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. februar 2007 #13 Skrevet 16. februar 2007 Takk=) Oj så spennede!=) Er jo mange som ikke har symptomer i begynnelsen, og mange som tester positivt sent. Krysser fingrene for at du har en liten spire, så kommer jeg sikkert etter på 1. tri etterhvert, hehe;-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #14 Skrevet 16. februar 2007 Takk for lykkeønskninger:) Må innrømme at det er vanskelig å tenke på andre ting for tiden, man blir ganske så oppslukt!! Men det er jo veldig gøy da:) Gikk forbi 2 helt nyfødte nurk på jobben isted, og det er helt sykt, jeg kjente seriøst at det rasla i eggstokkene!! Har så utrolig lyst på baby!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. februar 2007 #15 Skrevet 17. februar 2007 Ja det er veldig vanskelig. Tenker bare på baby hele tiden jeg og! Ønsker det så mye at det nesten gjør vondt, hehe. Tiden er laang fram til IKM. Men er jo veldig spennende og da. Hehe, skjønner hva du mener med at det rasla i eggstokkene. Har så lyst på min egen lille baby, og ser babyer over alt. Gleder meg til sambo blir ordentlig klar til å prøve! Må være så herlig å holde sin egen nyfødte baby i armene for første gang.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #16 Skrevet 17. februar 2007 Ja, sliter virkelig med å klare å tenke på jobb og skole. Samtidig er det vanskelig å ikke si noe til venninner og familie, vil jo gjerne prate masse om det!! Men men, den som venter på noe godt osv..Det blir nok vår tur også. Tenk å ha noe så fantastisk å se frem mot:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. februar 2007 #17 Skrevet 17. februar 2007 Samme her! Når jeg prøver å lese pensum faller jeg bare ut og tenker på baby. Ikke noe gøy å jobbe heller. Vil bare drømme meg bort og sitte på bim. Som du sier blir det nok vår tur også. Vi har mye å glede oss til, så får vi nyte alt vi kan gjøre før vi blir gravide og får en baby. Selv om det ikke er særlig lett, hehe. Nei nå får jeg legge meg, begynner å bli sent... God natt og sove godt=)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #18 Skrevet 17. februar 2007 Sov godt&drøm søtt, det har jeg planer om å gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå