Gå til innhold

Fler enn meg som sliter med å..

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitte fremoverbøyd eller sette seg på huk? Jeg syns det er forferdelig jeg altså, det klemmer så innmari.. Hm.. Jeg er jo bare 24+2 i dag?!?! Hm.. Men ligger over målene jeg skal på SF`n da.. Såvidt.. Heheh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her!! er tuuuuungt å bøye seg etter noe, spesielt når jeg sitter i sofaen e.l! Begynner å bli avhengig av sambo nå, og han bare ler av meg.. hehe.. ser visst litt komisk ut:)

Er 23+3 her! Har ikke fått målt SF ennå, men skal til jordmor på mandag:D

Skrevet

Hehe.. Ja, det er godt vi er fler altså.. Kan si det hemmer meg litt i jobben kan man si....

Men men.. Det er vel noe av sjarmen med å være gravid.. Heheh

Skrevet

Hemmer meg heldivis ikke så mye på jobben... meeen, self noen uttak.. sitter i en resepsjon, og har ganske bred pult, altså langt til selve "disken". Og når "enkelte" leverer noe her i nede, måååå de selvfølgelig legge det på disken! Kan de ikke bare gi det til meg daaa??? ÅÅÅÅHHHH... er laaangt fram til den disken nå for tiden.. og lunta mi er like kort som disken er bred..

Og bra jeg jobber alene i dag, kunne vridd av hodet på samtlige medarbeidere som liksom skal ha klart seg aleine hele uka!

Hmm... godt å få det ut.. :D

Skrevet

Hehhehe..

Godt å få ut litt frustrasjon.. Jeg jobber som sykepleier på sykehus jeg da.. Og merker at det ikke er noe særlig og få hjulpet enkelte med og få på seg skoene.. hehe

Skrevet

Ok.. da har du vel egentlig en hel del mer slitsom jobb en meg da...:/

Jobber du fortsatt fullt?

Skrevet

Jobber fullt fortsatt ja ;) Har inngått en avtale med sjefen om at jeg skal si i fra når jeg begynner å merke at nok er nok.. så skal hun hjelpe meg med å sette opp en fridag i uka.. Har ikke noe fravær enda, så da skal jeg ikke ha det nå heller.. ;)

Skrevet

hehe... ikke jeg heller faktisk:) Men så er vi alene på jobb da, så kan ikke bare ringe å si at jeg ikke kommer!

Skal til legen på tirsdag da, merker på ryggen og hofta at det begynner å bli tungt å sitte i opptil 6-8-10 t om dagen...

Skrevet

Jeg synes det er ubehagelig å sitte framoverbøyd pga da er det ei lita ei i magen som protesterer villt. Hehe.. og da greier jeg ikke å sitte fremover, for jeg skvetter like mye hver gang. (er 25+2)

Her en kveld skulle jeg og sambo kose oss med god mat, vi må sitte ved salongbordet å spise for kjøkkenet er under oppussing. Det endte rett og slett med at jeg ikke fikk spise ferdig og måtte legge meg ned på sofan. Fordi det ble sånn aktivitet i magen. Sambo koser seg når jeg blir 'plaga' sånn da;)

Skrevet

Hehehe.. sånn er det her også.. Ender alltid med at jeg inntar stresslessen for å spise ferdig.. sånn halvt liggende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...