Gå til innhold

Tudelidu:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hyggelig at du har savnet meg Martine:))) Jeg har bevist holdt meg borte fra disse sidene. Etter 21 måneder med iherdig jobbing for å bli gravid, har jeg vel på en måte innfunnet meg med at dette er ikke noe kroppen min vil. Jeg/vi vil forsatt gjerne få et søsken til snuppa, men ikke for hver en pris lengre. Når jeg tenker tilbake på alle de timene jeg har grått, venta spent på ikm, lurt på om jeg har el osv..osv.. osv. Så masse tid jeg har kasta bort til ingen nytte er til å grine av. Tenk om jeg hadde brukt de timene på snuppa mi på 2 år og 8 mnd istedet.

Så det vi har funnet frem til er å ta ting som det kommer. Da tanta klarte å komme ikke mindre en 9 dager før ikm denn pp, er det et par spm tegn i hode mitt. Jeg har stortsett kunne stilt klokka etter tanta. Så jeg har hvertfall fått meg en time hos gyn midt i mars. Så får vi høre om hun har noe genialt å fortelle om vår barnløshet.

Den siste uke har hele familien ligget i kraftig infulensa, jeg har hatt feber i over 41, trodde en døde da, men den gang ei...hehe Vi hangler forsatt, noen dager er feberfrie, andre ikke. Jeg må bare si at jeg har aldri hvert sååå dårlig i hele mitt liv, først etter 5 dager var jeg i stand til å svare på en sms. Nei, jenter jeg håper av hele mitt hjerte at dere ikke får årets infulensa.

Håper det er bra med dere jenter, har savnet dere, selv om det er godt å ikke være på BIM jakt hele dagen. Titter nok innom med gjevne mellomrom, men ikke så hyppig som før.

Klem Bente

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen tilbake, selv om du bare titter innom! Kjekt å høre hvordan du har det!

Lykke til uansett hvilke planer dere har i heimen! Høres deilig ut å klare seg uten bim. Jeg er nok altfor avhengig. Men vet også at blir jeg lei, så holder jeg meg unna en stund... og slik går no dagan....

=)

Skrevet

Der er du ja vennen. Det høres jo helt fryktelig ut med den influensaen. Godt du er på bedringens vei nå. Synd du har bestemt deg for å holde deg borte fra bim. Men det har skjedd med flere som har tatt pause herifra at de plutselig er tilbake med en gladmelding. Får håpe det er det som skal til for deg også.

Jeg har planer om å være her en liten stund til, men kjenner at det går mot slutten på prøvingen her i gården også. En gang må vi liksom si oss fornøyd. Nå er det 6 dager til ikm og spenningen stiger nok en gang. Skjønner ikke at jeg orker engasjerer meg sånn gang eller gang, men ønsker jo dette så sterkt at jeg ikke klarer å la være.

klem fra

Skrevet

Hei igjen bente69 - ja, velkommen i klubben sier jeg bare. Jeg har også ligget med influensa hele denne uken - visst ikke det gikk an å ha vondt i håret, men jo vist gjør det det! Fy for en omgang sier jeg bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...